سوء استفاده های کلان درشرکتهای خودروسازی

قدس آنلاین: سرانجام پس از فراز و نشیبهای فراوان از امروز تحقیق و تفحص مجلس از خودروسازان با استقرار کارشناسان در کارخانه‌ها آغاز می‌شود پژوهشی که بی گمان بسیاری از حقایق را روشن خواهد ساخت .

بر این اساس شنیده ها حاکی است، جلسات کارشناسی کمیته تحقیق و تفحص مجلس از خودروسازان از هفته پیش آغاز شده و این کمیته در حال جمع آوری اطلاعات و تشکیل کمیته‌های جانبی تخصصی است تا در زمان مقرر نتایج خود را در صحن علنی مجلس قرائت کند.
آن طور که برخی نمایندگان مجلس عنوان کرده اند، کمیته تحقیق و تفحص در روند تحقیقات خود میزان تولید و وضعیت صنعت خودروسازی کشور و بسیاری از مسایل دیگر را زیر ذره بین 6 ماه خود البته با هزینه 150 میلیون تومانی قرار خواهد داد.
در این میان گفته می‌شود این تحقیق و تفحص برای مچ‌گیری از صنعت خودرو نیست، بلکه برای گشودن بسیاری از گره‌های کور این صنعت و رفع تنگناهای موجود صورت می‌گیرد.بیاتیان نماینده مردم بیجار در مجلس در این باره با اشاره به اهداف تحقیق و تفحص از صنعت خودروسازی به خبرگزاری مجلس تصریح کرده است: هدف از تحقیق وتفحص از صنعت خودروسازی شناسایی مشکلات مدیریتی، علمی و پژوهشی، مباحث مربوط به بازار خودرو و سوء استفاده های کلانی که در صنایع خودروسازی انجام می‌شود، خواهد بود و گزارش آن در راستای کمک به صنعت خودروسازی در اختیار مردم و نشریات قرار می‌گیرد.

شنبه، 23 شهریور ماه 1392 برابر با 2013-09-14 ساعت 02:09
خبر بعدی : پیامک: آن مرد که واریز میکرد رفته است
خبر قبلی : اجاره یک خانه 100 متری در تهران


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -