مقاومت در سوریه متاثر از فرهنگ شهدای ایران اسلامی است

نوشهر - خبرگزاری مهر: معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران کشور گفت: مقاومت در سوریه متاثر از فرهنگ شهدای ایران اسلامی است.

یه گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدحسین سپهر پنجشنبه شب در یادواره شهدای پول در شهرستان نوشهر گفت: این فرهنگ شهدا و سیره علوی است که امروز در جبهه مقاومت سوریه به بار نشسته و متبلور شده است.

وی افزود: در سوریه شاهد حضور بسیج مردمی هستیم که با تاثیرپذیری از شهدای انقلاب ما، دفاع وطنی را تشکیل داده اند و دشمن هم به بهانه های مختلف بدنیال بمباران راهبردی این مقاومت مردمی است.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران کشور اضافه کرد: یکی از دستاوردهای شهدا آن است که ایران اسلامی به پشتوانه آرمان های جهان اسلام تبدیل شده است.

وی شکستن ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را از دستاوردهای دیگر شهدا دانست و بیان کرد: شهدا و رزمندگان در طول دفاع مقدس ثابت کردند که با دستان خالی نیز می توان در برابر قدرت های پر زر و زور ایستاد و پیروز شد.

وی افزود: پیدایش این انقلاب در پایان قرن بیستم تمامی معادلات استبدادی و کدخدایی بودن آمریکایی ها و غربی ها را بر هم زد و چهره پلید دموکراسی غربی و شعارهای دروغین و قوانین صهیونیستی را افشا ساخت.

سپهر در بخش دیگر با انتقاد از طرح مذاکره با آمریکایی ها از سوی برخی سیاسیون اظهار داشت: آمریکا در مذاکره بدنبال آن است تا میان مردم و اسلام ناب محمدی فاصله بیاندازد.

وی عنوان کرد: این وظیفه همگان بشمار می رود تا با وحدت و یکپارچگی و با جلوگیری از نفوذ افکار تهاجمی غربی در برابر دسیسه ها و دشمنی ها بایستند.

یادواره 35 شهید منطقه پول با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده های شهدا و مسوولین در مسجد امام رضا شهر نوشهر برگزار شد.

آدينه، 22 شهریور ماه 1392 برابر با 2013-09-13 ساعت 12:09
خبر بعدی : استفاده از سلاح شیمیايی؛ ترکیه خواستار مجازات شدید اسد
خبر قبلی : امام جمعه رژیم: امیدواریم اوباما بیدار شود و سر عقل بیاید


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -