امام جمعه رژیم: امیدواریم اوباما بیدار شود و سر عقل بیاید

صدا و سیمای رژیم: امام جمعه موقت تهران در نمازجمعه امروز نسبت به عواقب حمله آمریکا به سوریه هشدار داد و گفت: اوباما باید بفهمد که اگر جنگی در سوریه اتفاق بیفتد محدود به آن نمی ماند بلکه کل منطقه را دربرمی گیرد.

آیت الله موحدی کرمانی افزود: اوباما نمی داند چطور از این مخمصه خود را نجات دهد و ما امیدواریم بیدار شود و سر عقل بیاید.

خطیب نماز جمعه تهران گفت: در صورت وقوع جنگ قبل از هر چیز صدمات آن به خود آنها و به فرزند نامشروعشان رژیم صهیونیستی وارد می شود و معلوم نیست در صورت جنگ سرنوشت اسرائیل چه خواهد شد.

آیت الله موحدی کرمانی افزود: البته چه بسا عمر آمریکا نیز مانند شوروی به پایان رسیده باشد و فصل سقوط و نابودی برایش فراهم آمده باشد.

امام جمعه موقت تهران افزود: دشمنان می گویند سازمان ملل برای دفاع از حقوق انسانها و شورای امنیت برای دفاع از امنیت انسانها بوجود آمده است اما به تعبیر رهبر معظم انقلاب آنها دروغ می گویند و همه چیز را برای خود می خواهند.

امام جمعه موقت تهران گفت: دشمن بیکار ننشسته است و برنامه ریزی می کند همچنان که در مصر برنامه ریزی کرد و زمانی که حکومت روی کار آمده به وظایف خود عمل نکرد گروهی از او بریدند، با مردم مقابله شد و از این اوضاع دشمن استفاده کرد، منتخب مردم را زندانی و جانی مردم را آزاد کرد.

آیت الله موحدی کرمانی افزود: واقعا مایه تاسف است که کشوری مانند مصر با داشتن آن علما و نخبگان خود سرنوشتش به اینجا رسید، امیدواریم مردم مصر متحد و بیدار و یکپارچه مشت های خود را بر سر دشمنانشان بکوبند.

وی به بیانات مهم رهبر معظم انقلاب در دیدار خبرگان اشاره کرد و گفت: ایشان فرمودند که باید نگاه کلان داشته باشیم همه چیز را از جمله مکاید دشمن و امکانات خود را ببینیم و بدانیم که دشمن دروغ فراوان می گوید و ظاهرسازی می کند.

آدينه، 22 شهریور ماه 1392 برابر با 2013-09-13 ساعت 12:09
خبر بعدی : مقاومت در سوریه متاثر از فرهنگ شهدای ایران اسلامی است
خبر قبلی : نماینده رژیم در آژانس اتمی: غنی سازی متوقف نخواهد شد


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -