سینمای ما راه «شاه» و «صهیونیسم» را می‌رود

دیگربان: فرج‌الله سلحشور با دفاع از تعطیلی سینما‌ها در انقلاب فرهنگی گفته که سینمای موجود راه «شاه» و «صهیونیسم» را می‌رود و بسیاری از اعضای «شورای اکران» غرب زده‌اند و گرین کارت آمریکا دارند.

آقای سلحشور این اظهارات و ادعا‌ها را در گفتگو با «خبرگزاری بسیج» مطرح کرده و بار دیگر حملات تندی متوجه سینما٬ سینماگران و سریال‌های تلویزیونی کرده است.

وی در این گفتگو افزوده که «تعطیلی سینما در انقلاب فرهنگی کار درستی بود. سینمای قبل از انقلاب تا آن موقع سینمای شاه و صهیونسیم بود و الآن هم همین است.»

سلحشور ادامه داده است «انقلاب فرهنگی» موفق نبود٬ چرا که در حال حاضر «سینمای ما هنوز‌‌ همان راه سینمای شاه و سینمای صهیونیسم را می‌رود.»

وی همچنین با انتقاد عملکرد صدا و سیما گفته است: «فیلم و سریال سازی موجود به درد این مملکت نمی‌خورد که هیچ، ارزش‌های کشور را هم زیر سئوال برده است.»

به گفته وی «فیلم و سریال سازی موجود دارد بر خلاف جهت انقلاب حرکت می‌کند» و اگر در سینما به دستور‌های علما و ولایت فقیه عمل شود می‌توان «پیام خود را به مردم خود و حتی دنیا ارائه کنیم.»

سلحشور ادامه داده که «سینما صد درصد بهترین ابزار عملیاتی کردن نظرات آقاست {علی خامنه‌ای} به ویژه در سبک زندگی اسلامی و ایرانی و مباحث فرهنگی و اعتقادی.»

وی در بخش دیگری از این گفتگو ادعا کرده که پر فروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینمای ایران مربوط به فیلم‌های «دفاع مقدس» است و دور شدن از «سینمای دینی» منجر به «انزوای» سینما در ایران شده است.

سلحشور در این گفتگو درباره اعضای شورای اکران هم گفته که بسیاری از آنها «گرین کارت» دارند و با سفر به آمریکا «احتمالا هم از آن‌ها {آمریکا} ذهنیت و خط می‌گیرند.»

این کارگردان جنجالی سینما در ادامه گفته‌های خود از سکوت «علما» در برابر به «فضاحت» افتادن سینما و «انحراف» جامعه انتقاد کرده است.

پنجشنبه، 21 شهریور ماه 1392 برابر با 2013-09-12 ساعت 11:09
خبر بعدی : پليس آلمان طرح خرابکارانه نئونازی ها را خنثی کرد
خبر قبلی : تشخیص مصلحت نظامی که سعید جلیلی عضو آن شد


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -