روحیه شهادت‌طلبی ملت را مقتدر کرده است

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: روحیه ایثار، مقاومت و شجاعت ملت ایران را در تمام عرصه‌ها و صحنه‌ها آبدیده‌تر از آن کرده است که عده‌ای بخواهند عظمت و صلابت این ملت را خدشه‌دار کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار جلیل بابازاده عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس و برپایی نمایشگاه رزمی، فرهنگی بدر در شورابیل اردبیل اظهار داشت: امروز تمام اهریمنان روزگار در برابر حق‌خواهی ملت ایران به صف ایستاده‌اند و تنها بخشی از امت‌های مظلوم و مسلمان از حق و حقوق این ملت دفاع کرده و صیانت می‌کنند که این خود نشان از غلبه حق بر باطل است.

وی با بیان اینکه پرچم حق پرچم برافراشته شده و برخاسته از بطن و وجود این ملت است، تصریح کرد: دشمنان امروز با سخت‌ترین شرایط سعی می‌کنند عظمت و ابهت این ملت را زیر سئوال ببرند که در این زمینه باید مراقب بود تا مبادا در دام دشمن و غفلت شکل گرفته گرفتار آییم.

بابازاده با یادآوری اینکه در طول هشت سال دفاع مقدس ملت ایران کارنامه‌ای ارزنده از ایثار و جانفشانی خود را به نمایش گذاشت و اجازه نداد کوچک‌ترین پیروزی و غلبه دشمن حادث شود، خاطر نشان کرد: این روحیه مقاومت و ایثار ملت ایران است که بعد از گذشت دو دهه از جنگ تحمیلی همچنان دشمن را به نگرانی و هراس واداشته است.

این مسئول در ادامه اضافه کرد: اگر امروز استکبار جهانی و مزدوران منطقه‌ای آنها قصد تجاوز به سوریه را دارند اما در تردید حمله یا انصراف از این موضوع هستند به خاطر واقف بودن قدرت امت اسلامی است که امروز همچون ید واحده عمل می‌کند.

وی محوریت جمهوری اسلامی ایران را در مسائل منطقه یادآور شد و بیان کرد: کشور ما امروز محوریت اقتدار و صلابت امت اسلامی را بر دست گرفته و اجازه نمی‌دهد دشمنان بخواهند بر این امت فائق شوند و به یقین آمریکایی‌ها در باتلاق خواسته‌ها و منافع نامشروع خود گرفتار می‌آیند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان در ادامه گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز در ترازی بالاتر در منطقه به فکر قدرت‌نمایی حقیقی است و این خود بهترین تبلیغ برای جمهوری اسلامی ایران است که حافظ منافع ملت‌ها و صیانت‌بخش عدالت در جامعه جهانی است.

بابازاده فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را گرامی داشت و افزود: این هفته فرصت استثنایی را به وجود آورده است تا به غرور هشت ساله خود رجوعی داشته باشیم و در این زمینه بخواهیم اهداف و آرمان‌های اصیل خودمان را با شایستگی پیگیری کرده و به هدف والا دست یابیم.

چهارشنبه، 20 شهریور ماه 1392 برابر با 2013-09-11 ساعت 03:09
خبر بعدی : رفسنجانی: عمق مشكلات قابل ذكر نیست
خبر قبلی : اقدامات جدید حلقه عزل و استعفای اجباری


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -