روحانی؛ تکرار وعده حل مشکلات در 100 روز

روحانی بار دیگر بر وعده خود برای حل مشکلات در 100 روز اول کاری دولت خود تاکید کرد.

مهر: حسن روحانی در آغاز نخستین گفتگوی تلویزیونی خود بر تلاش برای جلب رضایت مردم و وعده حل 100 روزه بخش مهمی از آنها تاکید کرد.

نخستین گفتگوی تلویزیونی حسن روحانی رئیس جمهور دولت یازدهم با مجری گری علی اکبر عبد الرشیدی از شبکه اول سیما پخش شد.

روحانی در آغاز این گفتگو ضمن تسلیت به خانواده جانباختگان و اسیب دیدگان حادثع تصادف شب گذشته در آزاد راه تهران قم گفت که به وزارت کشور، راه و شهرسازی و وزارت بهداشت ماموریت برای رسیدگی به این حادثه داده است.

وی بار دیگر بر وعده خود برای حل مشکلات در 100 روز اول کاری دولت خود تاکید کرد.

رئیس جمهور اظهار داشت: مرکز آمار رشد اقتصاد در سال گذشته را منفی 5/4 و بانک مرکزی در شش اول سال بدون احتساب نفت منفی 2/2 اعلام کرده است.

روحانی اضافه کرد: تورم نقطه به نقطه 44 درصد و تورم سالانه تا پایان مرداد 39 درصد است و کشور از لحاظ تورم و رکود در شرایط ویژه است.

رئیس قوه مجریه گفت: بودجه حتما باید اصلاح شود و رقم 150 هزار میلیاردی برای اصلاح بودجه به مجلس پیش نهاد دادیم که اگر محقق شود باز هم 60 هزار میلیارد کم داریم.

روحانی گفت : در روز یکشنبه همین هفته طرح ستاد اقتصادی دولت در جلسه هیات وزیران مطرح شد و در 25 بند به صورت عمومی و 9 بند ویژه بانک مرکزی و یک بند هم برای پایش تدوین شد که در اختیار مردم قرار خواهد گرفت و سخنگوی دولت توضیح خواهد داد . این طرح مواردی برای روانسازی تولید اشتغالزایی و کاهش تشریفات اداری در خود دارد.

وی ادامه داد : تحریم دوبخش دارد تحریم داخلی و تحریم خارجی .

چهارشنبه، 20 شهریور ماه 1392 برابر با 2013-09-11 ساعت 03:09
خبر بعدی : کشف جسد جدید در محل تصادف جاده قم
خبر قبلی : رابطه "کش ندادن" با "مسایل تلخ" اقتصادی


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -