حضور چشمگیر گشت‌ارشاد پس از انتخابات درشهر

بهارنیوز: نیروهای گشت ارشاد نیروی انتظامی روز شنبه با حضور در برج میلاد تهران، با پوشش برخی از زنان و دختران برخورد کردند. همزمان با این حضور گشت ارشاد، مازیار فلاحی کنسرت موسیقی داشت. افرادی که توسط گشت ارشاد بدحجاب تشخیص داده شدند، از حضور در کنسرت بازماندند و پلیس به آنان اجازه ورئد به سالن را نداد.

در این رابطه خبرگزاری مهر گزارش داد: همزمان با اعلام تشدید طرح برخورد با بدپوششی از سوی رئیس پلیس کشور، از عصر دیروز ماموران پلیس پایتخت طرح ویژه ای را با حضور در اماکن فرهنگی، مراکز خرید و میادین مهم پایتخت آغاز کردند. ماوران پلیس امنیت اخلاقی تهران به همراه یگان امداد با حضور در برج میلاد، مراکز خرید مرکزی و غرب تهران و استقرار در میادین بزرگ شهر همچون ونک، ولیعصر، هفت تیر، تجریش و مراکز بزرگ خرید طرح تشدید را اجرا کرده و با بدحجابان برخورد کردند. در طرح جدید ماموران با شلوارهای مدل دار از جمله ساپورت برخورد کرده و پس از دستگیری افراد بدحجاب آنها را به مرکز پلیس منتقل کردند. در این طرح همچنین مردان بدحجاب که دارای لباس های زننده هستند شناسایی و از سوی پلیس دستگیر شدند. گفتنی است حضور ماموران گشت ارشاد در شهر مشهود شده و مصادیق جدید بدحجابی برای آنها مشخص شده است.

سردار اسماعیل احمدی مقدم روز چهارشنبه هفته گذشته اعلام کرد: طرح امنیت اخلاقی تعطیل نشده است و مرحله جدید آن آغاز شده است. وظیفه پلیس اجرای مقررات و قانون است و در حوزه امنیت اخلاقی به دنبال طرح و شیوه جدیدی هستیم اما با کسانی که بر بی قانونی و تکرار تخلفات شان اصرار داشته باشند برخورد می کنیم.البته دولت تاکنون نظری در مورد طرح های امنیت اخلاقی نداده است و هیچ نقل قولی نیز از سوی آنها منتشر نشده است.
همزمان با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری طرح امنیت اخلاقی به حالت نیمه تعطیل درآمد که رئیس پلیس کشور علت آن را ماموریت های اولویت دار پلیس از جمله تامین امنیت انتخابات اعلام کرده بود.

یکشنبه، 17 شهریور ماه 1392 برابر با 2013-09-08 ساعت 23:09
خبر بعدی : سوریه؛ تنها میتوان گفت ننگ ابدی بر جمهوری اسلامی
خبر قبلی : نصب سکوی پرتاب سیستم های موشکی در اسرائیل


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -