اعتراف پاسداران به دست داشتن در کشتار مجاهدین

صدا و سیمای رژیم: سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در پيامي تأکيد کرد: بي ترديد سرنوشت اجتناب ناپذير و محتوم منافقين جز ذلت، آوارگي، درماندگي و نابودي کامل نخواهد بود.

به گزارش روابط عمومي کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، در پي به هلاکت رسيدن جمعي از منافقين مزدور و تروريست به دست فرزندان رشيد و انقلابي مجاهدان شهيدِ عراقي در اردوگاه شيطاني اشرف در نزديکي بغداد، سپاه پاسداران در پيامي اين انتقام الهي و انقلابي را از وعده هاي خداوند تبارک و تعالي دانست.

متن کامل اين پيام به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحيم

إنّ المنافقين في الدّرک الأسفل من النّار و لن تجد لهم نصيراً

سرانجام تقدير الهي بر آن قرار گرفت که فرزندان رشيد مجاهدان شهيدِ عراقي با اقدامي انقلابي، انتقام تاريخي خود را از جنايت مشترک صدام و منافقين در انتفاضه شعبانيه که در آن هزاران زن و کودک بي گناه عراقي به شهادت رسيدند در لانه عنکبوتي منافقين رقم زده و عبرتي جاودانه و رشادتي ماندگار را به اثبات رسانند.

در اين اقدام که منجر به هلاکت رسيدن قريب به هفتاد تن از کادرهاي فاسد منافقين از جمله هفت تن از شوراي رهبري و مسئولان اطلاعات و عمليات سازمان منافقين با بيش از 30 سال سابقه جنايت گرديد، يقيناً مايه تشفي خاطر امت اسلامي و خانواده هاي معظم شهدا خصوصا خانواده هاي معزز شهداي ترور خواهد شد.

بدون ترديد دو ملت مسلمان ايران و عراق خاطرات تلخ خيانت ها و جنايت هاي منافقين پليد را هرگز فراموش نکرده و سرنوشت اجتناب ناپذير و محتوم منافقين جز ذلت، آوارگي، درماندگي و نابودي کامل نخواهد بود.

سپاه اين انتقام الهي را از وعده هاي خداوند تبارک و تعالي مي داند که در سالروز شهادت صالحان اين امت، شهيدان رجايي و باهنر عنايت فرمود.




دوشنبه، 11 شهریور ماه 1392، 7:38 صبح برابر با 2013-09-01 ساعت 22:09
خبر بعدی : اخوان المسلمين در ليست سياه کشورهای عرب خليج فارس
خبر قبلی : زمین لرزه ای به بزرگی 4 ریشتر شیراز را لرزاند


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -