سوریه؛ ارتش روسیه به حالت آماده باش درآمد

ارتش روسیه با شدت یافتن احتمال آغاز حمله کشورهای غربی و عربی به اتفاق آمریکا به نظام سوریه نیروهای خود را به حالت آماده باش جنگی در آورده است.

تسنیم : منابع آگاه نظامی به مقامات اسرائیل اطلاع داده اند همزمان با افزایش تهدیدات نظامی برضد سوریه ارتش روسیه نیز به نیروهای و ناوگان نظامی خود بخصوص به نیروهای مستقر در دریایی مدیترانه و دریای سرخ اعلام آماده باش جنگی داده است.

این منابع در این باره اعلام کردند: این آماده باش نظامی نیروهای روسی مستقر در جنوب و مرکز خاک سوریه را هم در بر می گیرد.

به گفته این منبع، باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا قرار است تصمیم خود مبنی بر آغاز جنگ برضد نظام سوریه را بدون توجه به نظر شورای امنیت سازمان ملل اتخاذ کند و بعد از صدور فرمان آغاز جنگ از سوی رئیس جمهوری آمریکا قرار است بلا درنگ عملیات نظامی برضد سوریه آغاز شود تا بشار اسد رئیس جمهوری این کشور فرصت دفاع از خود را نداشته باشد.

این پایگاه خبری درباره واکنش احتمالی نظام سوریه به این حملات هم معتقد است: رئیس جمهوری سوریه ممکن است بلا فاصله بعد از آغاز جنگ، اسرائیل، اردن، عربستان و یا حتی ترکیه را هم هدف قرار دهد، چرا که براساس گفته وزیر اطلاع رسانی سوریه که با شبکه خبری المیادین سخن می گفت اعلام کرده بود در صورت حمله به سوریه خاورمیانه به آتش کشیده خواهد شد.

سه شنبه، 5 شهریور ماه 1392 برابر با 2013-08-27 ساعت 03:08
خبر بعدی : سوریه؛ حمله موشکی حزب الله به ناوهای آمریکایی
خبر قبلی : وضعیت وخیم جسمی یکی از زندانیان بند ۳۵۰ اوین


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -