جوانان ورزشکاران خارجی را الگو قرار ندهند

امام جمعه میاندوآب گفت: باید مسئولان فرهنگی دقت کنند تا جوانان ورزشکاران و هنرپیشه‌گان خارجی را برای خود الگو قرار ندهند.

حجت‌الاسلام محمد جواد قهرمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: مسئولان نهادهای فرهنگی و دست‌اندرکاران باید نهایت تلاش خود را بکنند، تا جوانان ایران اسلامی ورزشکاران، هنرمندان و بازیگران کشورهای بیگانه را برای خود الگو قرار ندهند.

وی با تاکید بر اینکه در کشورمان انسان‌های فرهیخته و موفق بسیار زیادی برای سرمشق کردن وجود دارد، اضافه کرد: باید این اشخاص را در جامعه برجسته کرده و به جوانان معرفی کنیم.

قهرمانی با اشاره به اینکه سران کشورهای غربی از هنر برای رسیدن به اهداف خود استفاده مذمومی می‌کنند، اضافه کرد: با چهره کردن اشخاص لامذهب و مبتذل به دنبال مشغول کردن جوانان کشورهای اسلامی هستند.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه امروزه قلم را هم در راه ترویج ابتذال به خدمت گرفته‌اند، اظهار داشت: غرب به دنبال نشر و توزیع رمان‌های منحط اخلاقی است، تا به این ترتیب ارزش‌ها در کشورهای مسلمان کمرنگ شود.

وی با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری بارها نسبت به ناتوی فرهنگی هشدار داده‌اند، اظهار داشت: هشدارها و حساسیت‌های رهبری را باید جدی گرفته و برای رفع معضل راهکار یافته شود.

قهرمانی با اظهار به اینکه در عرصه کنونی رسانه‌ها به ویژه دارندگان رسانه‌های سمعی بصری مسئولیت سنگینی بر دوش دارند، اظهار داشت: سزاوار نیست، که فعالان داخلی نیز از روی جهل و ناآگاهی در مسیر دشمن گام بردارند، و به آنها در رسیدن به اهداف‌شان که همان استحاله فرهنگی است، مساعدت کنند.

پنجشنبه، 31 مرداد ماه 1392 برابر با 2013-08-22 ساعت 11:08
خبر بعدی : نگرانی وزارت بهداشت از افزايش ايدز بين زنان
خبر قبلی : محجوریت احکام اسلام مهم‏ترین هدف جنگ نرم


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -