کشف دستگاه شنود در اتاق خواب وزیر روحانی

دیگربان: سایت «آینده آنلاین» از کشف دستگاه شنود از اتاق خواب عبدالرضا رحمانی فضلی در زمان تصدی بر دیوان محاسبات خبر داد.

این سایت روز سه‌شنبه (۲۹ امرداد) نوشته که مجموعه دستگاه‌های شنود در خانه رحمانی فضلی زمانی کشف شد که خانواده وی قصد اسباب‌کشی به منزل دیگری را داشتند.

«آینده آنلاین» کار گذاشتن دستگاه‌های شنود در خانه رئیس سابق دیوان محاسبات را بی‌ارتباط با پرونده مفقود شدن هزار میلیارد تومان پول در دولت نهم ندانسته است.

آن‌طور که این سایت نوشته رحمانی فضلی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸ برخلاف فشار‌های تیم احمدی‌نژاد در دیوان محاسبات پیگیر این پرونده بود.

این خبر در شرایطی منتشر می‌شود که عبدالرضا رحمانی فضلی هفته گذشته به عنوان وزیر کشور کار خود در دولت حسن روحانی را آغاز کرده است.

از رحمانی فضلی به عنوان یکی از اعضای اصول‌گرای دولت روحانی نام برده می‌شود که رابطه بسیار نزدیکی با علی لاریجانی٬ رئیس مجلس دارد.

ماه گذشته نیز علی مطهری یکی دیگر از فعالان سیاسی محافظه‌کار و از اقوام لاریجانی از کشف دستگاه‌های شنود و فیلم‌برداری در دفتر خود خبر داده بود.

آقای مطهری به طور تلویحی وزارت اطلاعات را مسئول نصب شنود معرفی کرد و تاکنون وزارت اطلاعات نتیجه تحقیقات خود در این‌باره را اعلام نکرده است.

تیم محمود احمدی‌نژاد مهم‌ترین متهم نصب دستگاه‌های شنود در خانه و محل کار مطهری و رحمانی فضلی هستند که تاکنون هیچ مرجعی به این اتهام‌های رسیدگی نکرده است.

از دولت‌های نهم و دهم احمدی‌نژاد که از حمایت مطلق علی خامنه‌ای برخوردار بودند با عنوان فاسد‌ترین دولت‌های تاریخ ایران نام برده می‌شود.

سه شنبه، 29 مرداد ماه 1392 برابر با 2013-08-20 ساعت 19:08
خبر بعدی : مصر؛ واکنش آمريکا به یاوه گويی های اردوغان
خبر قبلی : اعدام یک نوجوان در زندان دیزل‌آباد


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -