مقام معظم رهبری برای تفکر غربی خطرناک هستند

دبيرکل جمعيت فدائيان اسلام گفت: اسلام، قرآن و مقام معظم رهبري براي تفكر غربي خطرناك هستند.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران محمدمهدي عبدخدايي در گردهمايي اصناف و بازاريان گفت: امروز دنيا در يك برهه زماني بسيار حساس قرار دارد، چرا بايد در دنيايي كه دموكراسي حرف اول و آخر آن را مي‌ز‌ند چنين بي‌رحمانه مردم مصر كشته شوند و انتخابات قانوني مصر ناديده گرفته شود.

وي افزود: در اروپا و در گذشته حكومت‌ها به‌صورت قومي و قبيله‌اي بود و بعد از انقلاب صنعتي بدليل تغييرات كلي در ساختار توليد و صنعت آنجا توانستند تا حدودي به جلو حركت كنند و دليل اصلي آن هم توليد مازاد بر مصرف جامعه اروپايي بود.

اولين كشوري كه توانست گوي رقابت را از ديگران بربايد انگليس بود كه توانست با صنعت نساجي خود هند را به مستعمره خود درآورد،كشورهاي ديگر بخصوص كشورهاي اسلامي مستعمره اروپايي‌ها شدند، برخي مستعمره انگلستان و برخي ديگر مستعمره فرانسه و حتي شوروي نيز جهت مستعمره قرار دادن كشورهاي اسلامي به جلو مي‌آيد.وي ادامه داد: تنها كشوري كه مستعمره نشد ايران بود، كشورهاي استعمار كننده همگي در پي غارت كشورها بودند و هستند، اين استعمار از سال 1917 آغاز شد، همه اينها تا زماني ادامه داشت كه كشورهاي اسلامي با الگو قرار دادن ايران بيداري اسلامي را به وجود آوردند. در سوريه، مصر و تركيه اخوان‌المسلمين سابقه اينگونه حركات را دارند و در ايران فدائيان اسلام كه همگي داعيه اسلام را دارند.

دبير کل جمعيت فدائيان اسلام در پايان خاطرنشان کرد: ايران جزيره‌اي آرام در منطقه‌اي ناآرام است. اسلام، قرآن و مقام معظم رهبري براي تفكر غربي خطرناك هستند و آنها در پي ايجاد تشويش در ايران هم مي‌باشند كه بايد بسيار مراقب بود.

سه شنبه، 29 مرداد ماه 1392 برابر با 2013-08-20 ساعت 12:08
خبر بعدی : مرگ مشکوک یک فعال سابق دانشجویی هوادار کروبی
خبر قبلی : ماجراهای حدادعادل و صندلی سحرآمیز


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -