یک همسرکشی دیگر با 20 ضربه چاقو در ملاعام

روزنامه اعتماد: خودكشي مردي 52 ساله در محله گيشا در پايتخت بعد از آنكه همسرش را با 20 ضربه چاقو به قتل رساند ناگفته‌هاي بسياري درباره اين واقعه و علت آن به جا گذاشته است.

مركز اطلاع‌رساني پليس آگاهي پايتخت نيز 11 روز بعد از وقوع اين حادثه از چنين رويدادي خبر داده است. اين واقعه در حالي 14 مرداد امسال در كوي نصر يا همان «گيشا» روي داده كه يادآور يك همسركشي ديگر در ملأ عام شد. دو سال قبل در 24 مردادماه 1390 مردي به نام قاسم، همسرش مريم را در خيابان پاسداران در جوار يك پمپ بنزين به قتل رساند.

در آن حادثه نيز قاسم مردم را از دخالت در مناقشه او و همسرش بازمي‌داشت و مي‌گفت موضوع خانوادگي است و به شما ربطي ندارد. امسال نيز «مجتبي» در حالي كه يك چاقو و يك شوكر به دست داشت مردم را از ورود به دعواي او و همسرش بازداشته است. اين مرد 52 ساله نيز مثل قاسم كه در سال 1390 بعد از قتل همسرش در مقابل ديدگان مردم خودزني كرد خودش را با ضرباتي به گردن و شكم مجروح كرد. مجتبي اينك فوت كرده است اما در ماجراي همسركشي در ملأعام در سال 1390 قاسم زنده ماند.

گزارش يك همسركشي در خيابان

سرهنگ كارآگاه آريا حاجي‌زاده، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران، درباره همسركشي اخير به مركز اطلاع‌رساني پليس آگاهي گفته است: مردي 54 پس از قتل همسرش با 20 ضربه چاقو، خود را نيز با ضربات متعدد چاقو در يكي از فرعي‌هاي خيابان گيشا از پا درآورد.

براساس اين گزارش او 14 مردادماه امسال در يكي از بن بست‌هاي خيابان گيشا اقدام به قتل همسر و سپس خودش كرده بود.

اين مقام پليس آگاهي پايتخت همچنين گفته است: اين مرد كه مجتبي نام داشت وقتي با جمع شدن مردم آن محل مواجه شده بود با عنوان اينكه مساله خانوادگي است از مردم خواسته بود دخالت نكنند. مردم محل وقتي درگيري اين زن و مرد را نگران‌كننده يافتند فورا با تلفن مركز فوريت‌هاي پليسي 110 تماس گرفته و خبر دادند. اما تا پليس برسد مرد جاافتاده شروع به ضربه‌زدن با چاقو به همسرش كرد. مردم دوباره تلفن پليس را گرفتند و گفتند: كشتش... مرده زنش را كشت.

پليس در تحقيقات مقدماتي دريافت فردي به نام «زهرا» 49 ساله، در انتهاي كوچه‌يي بن‌بست به قتل رسيده است. معاينه اوليه پزشكي قانوني از وارد شدن 20 ضربه چاقو به او حكايت داشت. همچنين در محل فرد ديگري نيز برزمين افتاده بود كه ماموران اورژانس در حال رسيدگي به زخم‌هاي او بودند. او كسي نبود جز «مجتبي».

مردم به پليس اعلام كردند كه اين مرد همان ضارب است و بعد از حمله به آن زن خودش را نيز با چاقو هدف قرار داد. «مجتبي» 52 ساله، از ناحيه گردن و شكم مجروح شده بود و در كنار يك دستگاه خودروي سواري زرد رنگ بيهوش روي زمين افتاده است. اما هنوز تحقيقات كارآگاهان جنايي تهران آغاز نشده بود كه خبر رسيد «مجتبي» نيز پس از انتقال به بيمارستان و با وجود انجام اقدامات درماني، به علت شدت جراحت‌هاي وارده جان خود را از دست داد.

بيكاري و اختلافات خانوادگي

شاهدان گفتند در داخل يك دستگاه خودروي سواري زرد رنگ، زن و مردي با همديگر مشاجره داشتند كه زن از خودرو پياده و قصد فرار به سمت خيابان را داشته كه راننده تاكسي در حالي كه چاقو و شوكر در دست داشت از خودرو پياده و او را تعقيب كرده است. همچنين به گفته اين مقام پليس آگاهي تهران شنيده‌ها حاكي از آن است زماني كه راننده تاكسي به مقتول رسيده او را گرفته و ابتدا چندين شوك با شوكر به وي وارد و سپس با ضربات متعدد چاقو وي را به قتل رسانده است.

بنا بر اظهارات شاهدان صحنه جنايت، زماني كه افراد عبوري قصد دخالت و جدا كردن اين زن و مرد را داشتند ضارب گفته اين زن همسرش است و مردم را تهديد مي‌كند كه دخالت نكنيد. در ادامه با چاقو ضرباتي به گلو و شكم خود وارد كرد كه پس از انتقال به بيمارستان و با وجود انجام اقدامات درماني، به علت شدت خونريزي فوت كرد.

با شناسايي خانواده قاتل و مقتوله مشخص شد كه «مجتبي» از مدتي پيش بيكار و به همين علت با همسرش دچار اختلاف شده بود. براساس اين بررسي‌ها اين دو نفر طي اين مدت جدا از هم زندگي مي‌كردند تا اينكه حدود هشت ماه پيش مقتول درخواست طلاق كرد ولي در روز حادثه مشاجره آنها با يكديگر براي حل مشكلات به چنين سرنوشتي ختم شد.

شنبه، 26 مرداد ماه 1392 برابر با 2013-08-17 ساعت 12:08
خبر بعدی : اشیای نورانی هواپیماهای سری برای جاسوسی است
خبر قبلی : قدردانی شریعتمداری از مواضع وزرای روحانی


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -