تهدید روحانی عزیز با چماق لری در مجلس آخوندی

نماینده کهگیلویه، وزیران پیشنهادی حسن روحانی را تهدید کرده که اگر به منطقه او "نگاه ویژه" نداشته باشند با "چماق لری" با آنها برخورد ‌می‌کند. این سخنان، نخستین نشست مجلس برای بررسی کابینه روحانی را متشنج کرد.

به گزارش رادیو آلمان، نخستین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی برنامه‌ دولت یازدهم و صلاحیت وزیران پیشنهادی حسن روحانی صبح دوشنبه (۲۱ مرداد/ ۱۲ اوت) برگزار شد.

پس از تشریح برنامه‌های دولت توسط روحانی، علی محمد بزرگواری نماینده کهگیلویه، چرام و بهمئی به عنوان یکی از پنج مخالف سخنرانی کرد و ضمن تهدید وزیران پیشنهادی، مهدی هاشمی، پسر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را "آقازاده دله دزد" خواند.

تهدید و توهین نماینده کهگیلویه و عضو جبهه پایداری که خود را "سید و لرتبار" معرفی کرد جنجالی‌ترین بخش نشست صبح دوشنبه بود و در داخل و خارج از مجلس با واکنش‌های تند و مخالفت‌آمیزی روبرو شد.

علی محمد بزرگواری تهدید می‌کند که "هر وزیری که رای آورد و به منطقه محروم من نگاه ویژه نداشت با چماق لری با او برخورد خواهم کرد." نماینده کهگیلوله در ادامه تاکید کرد "من لرتبار هستم آقای روحانی عزیز."

اظهارات نامتعارف بزرگواری بلافاصله با تذکر رئیس مجلس و اعتراض شماری از حاضران روبرو شد. به گزارش خبرگزاری ایسنا علی لاریجانی با اشاره به ضرورت انتقاد از برنامه ارائه شده دولت به کنایه گفت "حتما گفتن روحانی عزیز بعد از چماق هم خیلی مزه دارد."

نماینده کهگیلویه همچنین یکی از نمایندگان را چاپلوس خواند و از روحانی خواست به "کسی که تا دیروز دست احمدی‌نژاد را می‌بوسید" اهمیت ندهد.

یونس اسدی، نماینده مشکین شهر که ظاهرا خود را مخاطب توهین بزرگواری تصور کرده، در تذکری چاپلوس خواندن یک نماینده را "عین بی‌تقوایی" دانست و او را متهم کرد که خودش "دستمال‌کش دولت قبل" بوده است.

دوشنبه، 21 مرداد ماه 1392 برابر با 2013-08-12 ساعت 17:08
خبر بعدی : فیلم؛ جنگ گرگها: تو خودت دستمال‌کش دولت بودی
خبر قبلی : یاد جانباختگان فاجعه ملی را گرامی می داریم


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -