موقعیت حساس؛ نمایندگان با دشمنان هم صدایی نکنند

وزیر اسبق کار معتقد است که نمایندگان مجلس باید موقعیت حساس کنونی را درک کرده و با دشمنان هم صدایی نکنند.

ابوالقاسم سرحدی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در ارتباط با برخی جوسازی‌ها علیه کابینه روحانی گفت: من در ابتدا به آقای روحانی به علت انتخاب کابینه‌ای با این افراد توانمند تبریك می‌گویم. تمام افرادی که آقا روحانی در نظر گرفته‌اند افرادی با سابقه درخشان، با ارزش و فرهیخته هستند. البته برخی تندرو‌ها در صدد تخریب این کابینه هستند و سر ناسازگاری با دولت منتخب را دارند که در همین راستا باید به نمایندگان تاکید کنم که ما در یکی از حساسترین برهه‌های تاریخی کشور قرار داریم و نباید به گونه‌ای رفتار شود که به مقاومت ما در برابر دشمنان ضربه وارد شود.

وی ادامه داد: ‌ ما در این شرایط باید به صورت تمام و کمال وحدت خود را حفظ کنیم و دچار چندگانگی و چند دستگی نشویم. ما از نمایندگان این انتظار را داریم که در شرایط فعلی همکاری لازم را با دولت انجام دهند تا وحدت شکل گرفته و دولت مستقر شود.

سرحدی‌زاده در ادامه با تاکید براینکه نباید موجبات شادی دشمنان را فراهم کنیم، خاطرنشان کرد: نمایندگان ما باید بدانند که در چه شرایطی و چه موقعیت تاریخی قرار دارند و پیروزی ما در این است که با کابینه همکاری‌های لازم صورت بگیرد.

وی با بیان اینكه عاجزانه از نمایندگان می‌خواهیم متوجه شوند در چه شرایطی قرار گرفته‌ایم،یادآور شد: در همین شرایط که زمان رای اعتماد گرفتن کابینه از مجلس است شاهد هستیم که دشمنان به روش‌های مختلف در تلاش هستند تا ذهنیت مردم را نسبت به دولت جدید مخدوش کنند و اجازه ندهند که ملت دید خوب نسبت به کابینه داشته باشند. در صورتی که نمایندگان مجلس همکاری‌های لازم را با کابینه دولت منتخب انجام ندهند به صورت ناخواسته با دشمنان هم صدایی کرده‌اند که همین هم صدایی با دشمنان ننگ است.

وزیر اسبق کار تاکید کرد¨نمایندگان باید با همکاری خود با کابینه دولت منتخب،موقعیت نظام اسلامی را تضمین کند. البته ما قصد صف آرایی در مقابل مخالفین دولت آقای روحانی را نداریم اما از آنان درخواست می‌کنیم که موضع خود را در مقابل دولت تقلیل دهند و اجازه ندهند که بیگانگان از شرایط کشور سوءاستفاده کنند.

سرحدی‌زاده تصریح کرد: ما از همه افراد دعوت می‌کنیم که در این شرایط ویژه مخالفت‌ها را کنار بگذارند و در حماسه‌ای که ملت بزرگ ایران ایجاد کرده‌اند همکاری لازم را انجام دهند.

شنبه، 19 مرداد ماه 1392 برابر با 2013-08-10 ساعت 23:08
خبر بعدی : دو زمین‌لرزه 4.6 ریشتری "شنبه" را لرزاند
خبر قبلی : نقش‌آفرينان و حاميان فتنه‌های ۷۸ و ۸۸ «صالح» نيستند


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -