بی‌كيفيت‌ترين خودروهای كشور كجا توليد می‌شود؟

اين روزها خبرهاي مختلفي از سوي روابط عمومي پارس خودرو در رسانه هاتحت عنوان با كيفيت ترين خودروساز كشور منتشر مي‌گردد كه با نگاه به جدول ارزيابي خودروهاي كشور نكات جالب ديگري به ذهن بيننده خطور ميكند.

به غير از خودروهاي مونتاژي شامل تيانا، ماكسيما، مگان، تندر 90 و ... كه با نظارت شركت‌هاي اصلي مونتاژ مي‌شوند و اگر در ساير شركتها نيز مونتاژ گردند مطمئناً با كيفيت خواهند بود، شركت پارس خودرو، چند مدل پرايد توليد ميكند كه همواره اين خودروها از نظر كيفي در قعر جدول ارزيابي قرار دارند.

به گزارش آفتاب، اين درحاليست كه اين روزها مديرعامل شركت پارس خودرو كه منتسب به جريان انحرافي دولت گذشته ميباشد، جايگاه خود را در خطر ديده و با مصاحبه هاي پي در پي قصد دارد به نحوي خود را مديري با تجربه و كاردان معرفي نمايد در حالي كه در دوران مديريت وي بر پارس خودرو نه تنها هيچ‌گونه پيشرفتي در اين شركت حاصل نگرديده بلكه توليدات اين شركت كاهش چشمگيري داشته است.

اين روزها توليدات مگان و تندر 90 توليدي اين شركت به كمترين تعداد خود در يكسال گذشته رسيده و خريداران اين خودروها كه موعد تحويل خورو آنها ارديبهشت ماه بوده هنوز موفق به دريافت خودرو خود نشده اند.

به نظر مي‌رسد روابط عمومي شركت پارس خودرو به جاي تنظيم مصاحبه هاي جانبدارانه از مديرعامل ضعيف خود بايد به فكر پاسخگويي به مشترياني كه اين روزها صبر و تحملشان از تاخيرها به سر رسيده و منتظر تحويل خودروهايشان هستند باشد.

پنجشنبه، 17 مرداد ماه 1392 برابر با 2013-08-08 ساعت 04:08
خبر بعدی : توهین امام جماعت پاوه به شیرکو بی کس
خبر قبلی : استخدام باندی در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -