استخدام باندی در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

مدیران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در روزهای پایانی دولت دهم با برگزاری آزمون استخدامی اقدام به جذب باندی دوستان خود کردند.

بر اساس گزارش های رسیده از شرکت کنندگان در این آزمون بسیاری از افراد پذیرفته شده در این آزمون از نزدیکان جریان انحرافی (...... ) و با سنین بالا هستند .
به گزارش بولتن نیوز، این گزارش می افزاید با بسیاری از پذیرفته شدگان تنها چند روز قبل از برگزاری این آزمون قرارداد همکاری بسته شده تا شرایط استخدامی آنان فراهم شود.
این در حالی است که بسیاری از کارمندان قراردادی این وزارتخانه بعد از یک دهه در انتظار جذب از طریق آزمون و با رعایت عدالت هستند.
باند بازی و خویشاوند سالاری در این آزمون به حدی بوده که مسوولان این وزارتخانه به صورت عجولانه و بدون هماهنگی و اعلام عمومی تصمیم و اقدام به برگزاری این آزمون کردند.
"م- ص" یکی از کارمندان قرار دادی این وزارتخانه با ابراز تاسف از نحوه برگزاری این آزمون به خبرنگار ما گفت : از دولت آقای دکتر روحانی درخواست داریم تا با ورود به این قضیه از ناعدالتی به وجود آمده جلوگیری کنند.
"د- ه " یکی دیگر از شرکت کنندگان در این آزمون که مدت 6 سال سابقه فعالیت در این وزارت خانه به صورت قراردادی دارد نیز گفت : برای شرکت کنندگان در این آزمون جالب بود که افرادی با سنین بالای 40 در این آزمون شرکت کرده و ادعا می کردند که در وزارتخانه به صورت قراردادی فعالیت می کنند.

پنجشنبه، 17 مرداد ماه 1392 برابر با 2013-08-08 ساعت 04:08
خبر بعدی : بی‌كيفيت‌ترين خودروهای كشور كجا توليد می‌شود؟
خبر قبلی : جزئیات 105 دقیقه دادگاه دختر رفسنجانی


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -