افرادی که در فتنه دست داشته‌اند رای اعتماد نمی‌گیرند

نماینده خرمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: وزرای پیشنهادی که در فتنه 88 دست داشته‌اند و یا سکوت کرده‌اند، از نمایندگان مجلس رای اعتماد نمی‌گیرند.

به گزارش فارس، عبدالله سامری اظهار کرد: باید گفت تعدادی از وزرای پیشنهادی در کابینه دولت جدید افرادی هستند که یا در فتنه سال 88 دست داشته‌اند و یا اینکه در جریان آن دوران سکوت کرده‌اند.

وی ادامه داد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز برای همین امر به اتفاق نظر نرسیده‌اند و تعدادی بر این معتقدند که نباید به این وزرا رای اعتماد داد.

نماینده خرمشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این دسته از وزرا، افرادی هستند که همچنان خود را از جریانات فتنه 88 تبرئه نکرده و مطمئنا رای اعتماد گرفتنشان از نمایندگان به مشکل برمی‌خورد.

وی با اشاره به تعداد این وزرا خاطرنشان کرد: حدود چهار وزیر در کابینه دولت حسن روحانی هستند که شامل قضایای مطرح شده می‌شوند.

سامری بیان کرد: دو فراکسیون بزرگ مجلس، اصولگرایان و رهروان ولایت نیز درصدد پیگیری این بحث هستند و تا هفته آینده باید جمع بندی نهایی صورت پذیرد.

وی همچنین عنوان کرد: طبق اطلاعیه فراکسیون اصولگرایان مجلس که در صحن علنی هم قرائت شده و شامل شش بند است نیز آورده شده که افرادی که در فتنه 88 دست داشته‌اند و یا سکوت اختیار کرده‌اند نمی‌توانند از مجلس رای اعتماد بگیرند.

نماینده خرمشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس به ارزش‌های نظام و رهبری معتقد است و جز مسیر ولایت مسیر دیگری را انتخاب نخواهد کرد.

سه شنبه، 15 مرداد ماه 1392 برابر با 2013-08-06 ساعت 12:08
خبر بعدی : یادتان باشد، رای بچه های ما را پس نگرفتید
خبر قبلی : پیام کتبی دیکتاتور خونریز سوریه به همدست خود


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -