مردم اراک در محاصره آلودگی هوا و پارازیت+عکس

وبلاگ arsam-m.blogspot

عکسی از اعتراضات مردم اراک به آلودگی


افزایش شدید آلودگی هوا در شهر تازه کلانشهر شده اراک که به سبب بی توجهی مسئولین نسبت به سلامتی مردم رخ داده و موج سنگینی از پارازیت روی ماهواره ها که سلامتی مردم را هدف گرفته باعث اعتراض شدید مردم این شهر نسبت به وضعیت موجود شده تا جایی که شنبه هر هفته مردم با تجمع در میدان های اصلی شهر با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضمون آلودگی هوا و پارازیت نسبت به وضع موجود معترض باشند.

کارخانه آلومینیوم اراک که به بسیج هدیه شده است با عدم نصب فیلتر روی دودکش ها به بهانه تحریم و بی پولی نقش عمده ای در آلودگی هوای این شهر دارد و باعث شده اراک در بین شهرهای کشور بالاترین درصد ابتلای مردم به سرطان را داشته باشد.

نکته جالب توجه دستور رئیس کارخانه آلومینیوم در مورد نصب دودکش های قدیمی و کار کرده روی دودکش هاست که کارآیی خود را از دست داده اند و تنها برای رفع مسئولیت از کارخانه روی دودکش ها نصب شده اند.

پارازیت بی مورد روی ماهواره ها نیز که بنا بر گفته وزیر سابق ارتباطات تاثیرات بسیار مضرری روی بدن انسان دارد در اراک به اوج رسیده است. این در حالی است که هیچ دلیلی برای این کار وجود ندارد و پارازیت اندازی روی ماهواره ها برای آزار مردم صورت می گیرد. به نظر می رسد جان مردم آنقدر بی اهمیت است که بازیچه آقایان شده است. گویا در این شهر آلوده که نفس کشیدن برای مردم سخت شده پارازیت را هم به به ابزاری جدید برای کشتار مردم تبدیل کرده اند.

نظر و سلامتی مردم برای کسانی که مردم خود را در خیابان به رگبار می بندند چه اهمیتی دارد؟ شما که نگران فلسطین و کشتار مردم در آنجا هستید چرا نگران مردم خودتان نیستید؟ آقایان در کنار روز قدس یک روز اراک هم در تقویم بگنجانید تا مردم در سراسر کشور برای مظلومیت و کشتار مردم بی دفاع اراک به خیابان بریزند. جان مردم برای شما اهمیتی ندارد چه ایران چه فلسطین آنچه شما به دنبالش هستید شرارت و ایجاد ناامنی در دنیا و درگیر شدن با اسراییل است.

یکشنبه، 13 مرداد ماه 1392 برابر با 2013-08-04 ساعت 11:08
خبر بعدی : داراب در حوزه آب شرایط نگران کننده ای دارد
خبر قبلی : قیمت سکه و دلار؛ افزایش قیمت ارز


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -