مراسم روحانی؛ اقدام مشکوک خبرگزاری دولتی

یک خبرگزاری که از امکانات و بودجه دولتی تغذیه می شود به بهانه تنفیذ حکم ریاست جمهوری یازدهم به صورت هدف دار از تصاویر چند تن از سران فتنه در کنار رهبری استفاده کرده است.
"گروه سیاسی صراط" - یک خبرگزاری که از امکانات و بودجه دولتی تغذیه می شود در خبری در خصوص «نصاب کارگزاران نظام اسلامی» از دیدگاه مقام معظم رهبری به بهانه همزمانی با تنفیذ حکم ریاست جمهوری یازدهم به صورت هدف دار از تصاویر چند تن از سران فتنه در کنار رهبری استفاده کرده است.

به گزارش گروه سیاسی صراط، خبرگزاری ایسنا در مطلب مذکور عکسی را مربوط به مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد در سال 84 استفاده کرده است که در آن مهدی کروبی و سید محمد خاتمی در کنار افرادی چون سید حسن خمینی و اکبر هاشمی رفسنجانی در کنار مقام معظم رهبری حضور دارند.
ایسنا در مطلب خود از هیچ عکس دیگری استفاده نکرده است.

تلاش برای احیای نام عاملین فتنه 88 در حالی در ایسنا صورت می گیرد که بخشی از بودجه این خبرگزاری از محل اعتبارات دولتی تامین می شود.
رویکرد جدید این خبرگزاری در جهت همسو شدن با اصلاح طلبان به بهانه تغییر دولت، با تغییر مدیرعامل آن بعد از انتخابات ریاست جمهوری یازدهم شدت گرفته است.
خبرگزاری ایسنا وابسته به سازمان جهاد دانشگاهی است.
27 تیرماه امسال، اندکی بیش از یک ماه از انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، محمدحسین یادگاری رییس جهاد دانشگاهی علیرضا زجاجی معاون فرهنگی این سازمان را به عنوان سرپرست جدید ایسنا منصوب و جایگزین ساسان والی‌زاده کرد.
والی زاده نیز بعد از این انتصاب از آینده ایسنا ابراز نگرانی کرده بود.
زجاجی معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی پیش از انتصاب به عنوان مدیرعامل ایسنا، حداقل كمك دولت آينده را "باز پس دادن بودجه‌های فرهنگی سابق" دانسته بود.
او به بیان مطالبات جهاد دانشگاهی از دولت آینده پرداخته و گفته بود "بودجه سال ۹۲ که مراحل پایانی کار خود را سپری می‌کند، اما از دولت آینده توقع داریم در رابطه با بودجه‌های فرهنگی عملکرد بهتری داشته باشد."

پنجشنبه، 10 مرداد ماه 1392 برابر با 2013-08-01 ساعت 04:08
خبر بعدی : مرگ زن آبادانی در راه مهاجرت به استرالیا
خبر قبلی : پاسداران: مدیریت جنگ خوب بازگو نشده است


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -