پاسداران: مدیریت جنگ خوب بازگو نشده است

سپاه نیوز: راوی کتاب "نورالدین، پسر ایران" در یادواره شهدای منطقه منبع آب، گفت: شجاعت رزمندگان، مدیریت جنگ و سختی های جنگ، متاسفانه آن گونه که باید بازگو نشده است، رزمندگان در برابر دشمنی ایستادند که حمایت جهانی می شد.
نورالدین عافی، یکی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس افزود: رزمندگان در زمان جنگ توانستند با کمترین امکانات موجود و تکیه بر ایمان و اعتقاد خود با ارتش تا بن مسلح عراق مقابله کنند.
وی امنیت امروز را حاصل خوان شهدا دانست و اظهار داشت: باید ایثارگری رزمندگان را قدر بدانیم چرا که رزمندگان در عمق غربت و محرومیت ایران در مقابله با استکبار جنگیدند.
پارامی، امام جماعت مسجد آیت الله طالقانی نیز در این یادواره با استناد به آیه 169 سوره آل عمران شهدا را زندگان تاریخ خواند و گفت: رهروان شهدا مورد شفاعت شهدا هستند.
وی با اشاره به اتقاقات سوریه و منطقه، عاملان اصلی آن را استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل برای متوقف کردن جبهه مقاومت عنوان کرد.
یادواره شهدای منطقه منبع آب به همت حوزه امام موسی کاظم ناحیه غدیر تبریز در مسجد آیت الله طالقانی منطقه منبع با حضور علما، خانواده شهدا و مردم شهید پرور تبریز برگزار شد.

پنجشنبه، 10 مرداد ماه 1392 برابر با 2013-08-01 ساعت 04:08
خبر بعدی : مراسم روحانی؛ اقدام مشکوک خبرگزاری دولتی
خبر قبلی : تشدید آلودگی هوا نتیجه قانون جدید معاینه فنی


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -