دستگیری عامل فروش محتوی مستهجن

رئیس پلیس فتای فارس از شناسایی و دستگیری فردی در شیراز خبر داد که در زمینه تن‌فروشی، روسپی‌گری، توزیع و فروش محتوی مستهجن در فضای مجازی فعالیت داشت.

به گزارش "ندای انقلاب" به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس، سرهنگ سید موسی حسینی گفت: در رصدهای انجام شده توسط مأموران پلیس فتای فارس، صفحاتی شناسایی شد که اقدام به درج مطالبی در زمینه تن‌فروشی، روسپی‌گری و توزیع محتوی مستهجن می‌کردند که نتیجه آن منتهی به کشف پرونده بزرگی شد.

وی اضافه کرد: در این پرونده اقدامات اولیه منجر به شناسایی خانمی ساکن شیراز شد که از کارت عابربانک وی برای دریافت مبلغ پرداختی برای تن‌فروشی چند نفر در فضای مجازی مورد استفاده قرار گرفته بود.

رئیس پلیس فتای فارس افزود: پس از مشخص شدن محل سکونت این فرد، وی دستگیر و تجهیزات رایانه‌ای او در پلیس فتا به منظور بررسی ادله مورد بازبینی قرار گرفت.

وی ادامه داد: متهم دستگیر شده در بازجویی بیان کرد که کارت عابر بانک خود را در اختیار شخصی قرار می‌دهد که قصد ازدواج با او را داشته و پس از مدتی رابطه آنها رو به تیرگی می‌گراید و مدتی از یکدیگر بی‌خبر می‌مانند تا اینکه ماه پیش شخصی که کارت در اختیارش بود با وی تماس و از مسدود شدن کارت خبر می‌دهد.

رئیس پلیس فتای فارس اذعان داشت: با انجام اقدامات اطلاعاتی آن فرد نیز در یکی از باغ‌های شیراز دستگیر و در بازرسی بدنی از وی شوکر الکتریکی و چند گوشی همراه و ابزار شنود کشف شد.

حسینی بیان کرد: در بازرسی از منزل وی نیز مقدار بسیاری تجهیزات نظامی کشف و با ادله به دست آمده از متهم مشخص شد وی ضمن فعالیت سو اخلاقی در فضای مجازی، در فضای حقیقی نیز با سو استفاده از دوره‌هایی که در برخی مراکز طی کرده مجوزهایی نیز گرفته و در راه اهداف پلیدش سو استفاده می‌کند.

وی اضافه کرد: این فرد در زمینه فروش تجهیزات نظامی نیز با جعل مدرک، برای تجهیزات مجوز صادر و آنها را به فروش می‌رسانده است که در تحقیقات فعالیت غیرمجاز در زمینه فروش تجهیزات نظامی نیز از وی کشف شد.

رئیس پلیس فتای فارس بیان داشت: در نهایت با توجه به اینکه ipهای مورد استفاده در زمینه روسپی‌گری از یکی از استان‌های دیگر نیز در پرونده وجود داشت و همچنین از بازجویی‌ها سرنخ‌هایی به دست آمده بود، مشخص شد متهم در ارتباط خود با زنی تبعه پاکستان کارت عابربانک را به وی داده و او نیز برای اعمال منافی عفت و انحرافات جنسی در اینترنت از آن استفاده کرده است.

حسینی بیان کرد: شناسایی زن تبعه پاکستانی از طریق پرونده دیگری که در پلیس فارس بود انجام و اقدامات لازم برای دستگیری وی صورت گرفت.

وی متذکر شد: متهم دستگیر شده دلیل این کار را اینگونه بیان کرد که به دلیل اینکه نمی‌توانسته کارت عابربانک در ایران داشته باشد با اغفال متهم کارت را از وی گرفته و با دریافت وجه در اینترنت از کاربران اقدام به توزیع و انتشار تصاویر مستهجن از خود و دیگران می‌کرده است.

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی فارس به هنجارشکنان و کلاهبرداران فضای مجازی هشدار داد، هرگونه فعالیت در زمینه تن‌فروشی، روسپی‌گری، توزیع و فروش محتوی مستهجن در فضای مجازی توسط پلیس فتا رصد می‌شود.

سه شنبه، 8 مرداد ماه 1392 برابر با 2013-07-30 ساعت 10:07
خبر بعدی : تحریم نفتی رژیم؛ سفر مقام آمریکايی به کره جنوبی
خبر قبلی : گرانی دارو؛ بیماران سرطانی درمان خود را رها کرده اند


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -