جزئیات بیشتر از یورش وحشیانه به زندانیان سیاسی

فعالان در تبعید: بنا بر اطلاع ” کمپین صلح فعالان در تبعید” ، رضا شهابی عضو هیأت مدیرهٔ سندیکای کارگران اتوبوسرانی تهران و حومه ، در زمان بازرسی و یورش ماموران به بند 350 اوین ؛ دچار آسیب دیدگی شده است.

بر اساس این گزارش طی یورش روز پنج شنبه 27 تیرماه 1392 توسط بیش از 150 نفر از نیروهای گارد زندان اوین به زندانیان؛ آقای شهابی به طرز وحشیانه ای از تخت بیرون کشیده بود که موجب تشدید کمر درد مزمن وی، شده است .

یکی از نزدیکان خانواده آقای شهابی در گفتگو با ” کمپین صلح فعالان در تبعید” ، تاکید کرد: در بازرسی روزهای گذشته در بند 350 اوین ماموران با هجوم به بند ؛ آقای رضا شهابی را که در خواب به سر می برده ؛ از پا کشیده و از تخت به زمین پرتاب کردند که موجب کوفتگی و تشدید درد مزمن کمر و گردن وی شده است.”

گفتنی است که آقای رضا شهابی مدتهاست که از درد کمر و گردن و فشار خون رنج ‌میبرد ولی مسوولان زندان تا این لحظه به تجویز داروهای مسکن برای این کارگر در بند اکتفا کرده‌اند که شهادت سایر هم بندی های وی ، بی نتیجه بوده است.

همچنین خانواده این فعال کارگری بار‌ها تقاضای اعزام وی به مراکز درمانی خارج از زندان و یا مرخصی درمانی را با مسئولین مطرح کرده‌اند که با مخالفت مسوولان اوین روبرو شده است.

یادآور می‌شود که این فعال کارگری و عضو هیأت مدیرهٔ سندیکای کارگران اتوبوسرانی تهران و حومه در حالی دیشب 44مین سال تولد خود را شاهد بود که بنا بر رای دادگاه تجدید نظر تهران، به تحمل چهار سال حبس تعزیری، پنج سال محرومیت از فعالیت سندیکایی و هفتاد میلیون ریال جریمهٔ نقدی محکوم است.

آدينه، 4 مرداد ماه 1392 برابر با 2013-07-26 ساعت 23:07
خبر بعدی : ناگفته های فرمانده ناجا از چالش با احمدی ‌نژاد
خبر قبلی : مقام غربی دیدار با هیئت مخالفان سوری را موثر خواند


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -