ناطق نوری شيخوخيت اصولگرايان را بر عهده گيرد

مهرداد بائوج لاهوتي،عضو فراکسيون رهروان ولايت مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري آريا تاکيد کرد:ناطق نوري مي تواند شيخوخيت اصولگرايان را بر عهده گيرد.البته تشکيل يک حزب فراگير با محوريت فردي چون ناطق نوري بستگي به عملکرد آقاي روحاني در چينش دولت يازدهم دارد در واقع اگر ايشان فراجناحي عمل نکند در موفقيت يا عدم موفقيت حزبي فراگير تاثيرگذار است.
وي افزود:بنده متقدم ناطق نوري فردي است که نگاه يکسويه ندارد و در بين افراد معتدل و حتي تندرو مقبوليت دارد بنابراين اگر ايشان بپذيرد نقش محوري در حزب فراگير را ايفا کند خوب است.
اين نماينده مجلس خاطرنشان کرد:تا زماني که حزب سازمان يافته در کشور ما تشکيل نشود که براي اداره کشور اساسنامه داشته باشد و افراد در چارچوب حزب حرف خود بزنند قطعا احزاب هم در جهت جريان هاي سياسي مي توانند تشکيل شوند در مجموع همه احزاب به جز تندروها که از خط قرمز عبور کرده اند اهدافشان يک سو است و يک کلام دارند.
وي ادامه داد:گاهي اوقات برخي از افرادي که در راس هرم جريان هاي سياسي قرار دارند کارهاي افراطي را به وجود مي آورند لذا بنده معتقدم بهتر آن است که همه تلاش کنند احزاب در کشور ما شکل بگيرد .زيرا با شکل گيري احزاب ديگر هرکس نمي تواند حرف خودش را بزند حزب بايد برنامه و هدف داشته باشد و براي اداره کشور مثل دانشگاه نيرو تربيت کند.
لاهوتي اظهار داشت:تا زماني که حزب تشکيل نشود مشکلات وجود خواهد داشت .به طوري که يک نفر که منتسب به يک جريان سياسي است حرفي را مي زند که شايد کليت آن حزب چنين صحبت ها يا موضع گيري را قبول نداشته باشد.

آدينه، 28 تیر ماه 1392 برابر با 2013-07-19 ساعت 23:07
خبر بعدی : چرا رهبری از دولتی با اشتباه تعریف کردند؟
خبر قبلی : خداوند با روحانی آرزوهای ولی فقیه را محقق کرد


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -