پلیس امنیت رژیم سینماگران معترض را تهدید کرد

ایلنا: تجمع معترضین به تعطیلی خانه سینما از صبح امروز(27 تیرماه)در مقابل خانه سینما آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جمع کثیری که نزدیک به ۱۵۰۰ نفر می‌شدند از صنوف مختلف سینمایی آرام آرام و از ساعت ۸ صبح امروز درمقابل خانه سینما و در اعتراض به پلمپ خانه سینما توسط وزارت ارشاد جمع شده‌اند.

محمدمهدی عسگرپور مدیرعامل خانه سینما در این تجمع با اشاره به وضعیت امروز خانه سینما گفت: من از همه شما که امروز اینجا آمده‌اید تشکر می‌کنم و قرار است آرامش خود را حفظ کنیم. برای پلمپ این خانه بیش از ۵ ساعت آن‌ها وقت صرف کردند اما همه ما می‌دانیم پلمپ این خانه غیرقانونی بوده است. آقایان پرویز پرستویی و فرهاد توحیدی برای مذاکره به ارشاد رفته‌اند. باید بشنویم و ببنیم نتیجه مذاکرات آن‌ها چه شده است.

عسگرپور از حاضران در تجمع اعتراضی خواست در آرامش در محل بمانند و تاکید کرد که نمایندگان خانه سینما تنها با مقام مافوق وزارت ارشاد همچون نماینده‌ای از سوی رئیس‌جمهوری مذاکره می‌کند.


پلیس امنیت رژیم سینماگران معترض را تهدید کرد

رئیس پلیس امنیت تهران گفت: خانه سینما مجوزی برای برگزاری تجمع ارائه نکرده است.

رئیس پلیس امنیت تهران در مورد فراخوان برخی سایت ها و افراد برای تجمع مقابل خانه سینما از صبح پنجشنبه اظهار داشت: برگزاری هرگونه تجمع نیازمند ارائه مجوز از سوی وزارت کشور است و تاکنون مجوزی از سوی خانه سینما به پلیس ارائه نشده است.

این در حالیست که نیروی انتظامی نیز اعلام کرد از تجمع سینماگران در مقابل خانه سینما جلوگیری می‌کند.


تهديد سينماگران توسط کیهان حکومتی

کيهان حکومتی نوشت: پاره کردن پلمب کاغذی نصب شده بر درب ساختمان خانه سينما از جرائم عمومی سنگين و همچنين از جرائم مشهود است و از نيروی انتظامی انتظار می رود مرتکبين تعرض به پلمب خانه سينما را فوراً تحت پيگرد قرار دهد و پرونده را برای تصميم قضايی به دادسرا ارجاع نمايد.


پنجشنبه، 27 تیر ماه 1392 برابر با 2013-07-18 ساعت 09:07
خبر بعدی : اعتراض زندانیان سیاسی اوین و انتقال به سلول انفرادی
خبر قبلی : اقتصاد کشور با فاجعه روبرو است


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -