احمدی نژاد: حنجره های بی انصاف علیه من بسيج شدند

به گزارش ايرنا، « محمود احمدي نژاد » روز دوشنبه در آيين تجليل از تلاشگران در حوزه زن و خانواده در سالن شهيد بهشتي نهاد رياست جمهوري افزود: برخي گفته اند احمدي نژاد ايستاده و از همكاران خود در دولت تشكر مي كند، آنها مي گويند يعني چه آقا خودتان از خودتان تشكر مي كنيد.
احمدي نژاد با بيان اين كه پاسخ اين موضوع روشن است، زحمات همكارانم و خانواده هاي آنها را ديده ام اظهارداشت: به همين دليل هنگامي كه مي بينم هيچ كس از آنها تشكر نمي كند، وظيفه دارم از آنها قدرداني كنم.
وي با ياد آوري اين كه به رييس جمهوري آمريكا در سال نخست كاري جايزه صلح نوبل دادند، گفت: همكاران من كار كرده اند اما مي بينم كه نه تنها از آنها تقدير نمي شود بلكه هزاران حنجره و بلندگوي بي انصاف بسيج شده اند تا خدمات بي نظير آنها را زير سوال ببرند.
احمدي نژاد اضافه كرد: عده اي ناراحت هستند، بگذار ناراحت باشند آنها هميشه ناراحت هستند، ما وظيفه مان را به جا مي آوريم و تشكر از اين همكاران كاري خدايي است.
وي در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اين كه مي گويند پشت هر مرد موفق يك زن ايستاده است، ادامه داد: به نظر من اين سخن پايين آوردن جايگاه زنان است حرف هايي مي گوييم كه برخي خوششان نمي آيد ولي اين واقعيت است.
رييس جمهوري اضافه كرد: جايگاه يك همسر شهيد بالاتر از يك شهيد است اما كساني كه نگاهشان فيزيكي است تصوري بالعكس دارند.
احمدي نژاد تصريح كرد: همسر يك شهيد بايد يك عمر بايستد، پرچم را بالا نگه دارد و پُركردن جاي خالي يك روز همسر شهيدش به اندازه ۶ سال حضور در جبهه است.
وي در ادامه با بيان اين كه كارهاي بسيار خوبي دركشور انجام شده است، گفت: خيلي جاها موتور حركت دولت بانواني بودند كه در دولت حضور داشتند، براي انجام كاري اراده و پيگيري كردند و ما هم حركت مي كرديم كه از آن جمله مي توان به وزارتخانه هاي ورزش و جوانان، علوم، تحقيقات و فناوري، تعاون، كار رفاه اجتماعي و بسياري بخش هاي ديگر اشاره كرد.
وي با بيان اين كه خدا توفيق داد تا امروز در خدمت شما بانوان انديشمند و خدوم باشيم، افزود: موضوع، جايگاه و نقش زن، امروز و همواره در طول تاريخ جزو مهمترين مسايل جامعه و مشغله فكري صاحبنظران و انديشمندان بوده است به طوري كه در بسياري موارد به تقابل زن و مرد، گاهي سيطره مرد بر زن و در برخي مقاطع نيز سيطره زنان بر جامعه پرداخته اند.
رييس جمهوري توضيح داد: اما نكته قابل توجه و مهم اين است كه يك فرد قبل از اين كه زن يا مرد باشد، انسان است.
رييس شوراي عالي انقلاب فرهنگي با بيان اين كه زن يا مرد بودن دو قالبي است كه از طريق آن تقسيم كار و نقش انجام مي شود، گفت: آن حقيقتي كه در هستي اصالت دارد حقيقت انسان است.
احمدي نژاد اظهارداشت: كمال، عظمت، رشد و خدايي شدن انسان موضوع اصلي هستي است نه زن يا مرد بودن و اين حقيقت از ابتداي خلقت مورد غفلت واقع شده است و همچنان نيز مي شود.
وي با تاكيد بر اين كه در عالم هستي موضوعي مهمتر از انسان وجود ندارد ادامه داد: اگر انسان خلق نمي شد ظرفي براي معرفي خدا وجود نداشت.
رييس جمهوري با بيان اين كه بايد همواره از جوهره حقيقي انسان بودن مراقبت كنيم، تصريح كرد:همه مشكلات زماني به وجود مي آيند كه ما به جاي جوهره انساني به قالب اصالت دهيم.
احمدي نژاد خاطرنشان كرد: عملي كه بر مبناي حقيقت انسان و براي خدا، ولو پنهان هم باشد، اثر كمالي خود را بر جامعه خواهد گذاشت.
احمدي نژاد درادامه با بيان اين كه شكوفا شدن حقيقت انسان نيازمند عواملي است، گفت: محبت يكي از اين عوامل است چرا كه جوهره حقيقت انساني با محبت رشد مي كند، بناي خلقت بر محبت بوده و اگر محبت را از جامعه انساني برداريم، وضعيتي بدتر از جنگل خواهد داشت.
وي با يادآوري اين كه خداي متعال ماموريت مهرورزي، مهرپراكني و عشق آفريني را به بانوان داده است، اظهارداشت: خدا شخصيت زن را به گونه اي خلق كرده است كه استعدادهاي آن در سايه مهرورزي شكوفا شده و ايمان و توحيد هم در سايه مهرورزي محقق مي شود.
رييس دولت دهم ادامه داد: بر اين اساس هر امري كه نقش آفريني زنان را مخدوش كند، در نقطه مقابل زن، كمال و انسان است و اگر لطافت روح زن از بين رود، جامعه خواهد مرد.
احمدي نژاد با بيان اين كه برخي تصور مي كنند براي از بين رفتن يك جامعه حتما بايد سيل و زلزله بيايد، يادآور شد: گاهي جامعه اي را مي بينيم كه ارزش هاي انساني در آن مرده است و كسي يك ليوان آب دست ديگري نمي دهد، آيا بلا از اين بدتر كه انسانيت در يك جامعه بميرد؟
رييس قوه مجريه در ادامه اظهار داشت: خدا را سپاسگذارم كه مركز امور زنان و خانواده با نگاه خود كارهاي بسيار بزرگي انجام داده و اسناد مهم و پايه اي را تدوين كرده است.
احمدي نژاد با اشاره به حضور بانوان در كابينه اظهارداشت: برخي در انتخابات مي‌گفتند كه ما چهار يا پنج زن را به كابينه مي‌آوريم، آيا شخصيت زن اسباب تبليغات انتخاباتي است؟ اصلا به چه دليل اين حرف را مي‌زنند؟ آيا كار آنها با آن كسي كه عكس يك زن را پشت كالا مي‌چسباند تا آن را بفروشد، تفاوت دارد؟ مگر انتخابات مهمتر از زن است؟
رييس جمهوري ادامه داد: ما بحث انسان كامل را مطرح كرديم كه برخي عصباني شدند و حمله كردند زيرا تنها دشمني شيطان با انسان كامل است.
احمدي نژاد با بيان اين كه به امام نزديك شدن به خدا نزديك شدن است، اضافه كرد: همه بايد براي حاكميت امام عصر (عج) تلاش كنيم و انقلاب عظيم اسلامي هم براي اين است كه امام حاكم شود و بدون آن معنا ندارد.
در مراسم تجليل از تلاشگران در حوزه زن و خانواده، جمعي از تلاشگران اين عرصه با اهداي لوح سپاسي به رييس جمهوري از وي تقدير كردند.
در اين مراسم همچنين از سوي هيات دولت به پاس تلاش هاي خالصانه و صادقانه اعظم فراحي همسر رييس جمهوري لوح سپاسي به وي اهدا شد.

دوشنبه، 24 تیر ماه 1392، 9:28 بعدازظهر برابر با 2013-07-15 ساعت 18:07
خبر بعدی : ولی فقیه به جرم جنایت علیه بشریت به حبس ابد محکوم شد
خبر قبلی : بدحجابی و مردان "دیوث؛ عکس: پاسخ به آخوندها


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -