وضعیت آب دریاچه ارومیه اسفناک است

نماینده ارومیه با انتقاد از بی توجهی وزیر نیرو نسبت به خشک شدن آب دریاچه ارومیه، گفت: وضعیت آب این دریاچه اسفناک بوده اما هیچکس نسبت به این مهم پاسخگو نیست.

به گزارش خبرگزاری پانا، مهدی عیسی زاده در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی افزود: وضعیت دریاچه ارومیه زنگ خطری برای مسئولان است و کشور را تهدید می کند.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ۷۵ درصد دریاچه ارومیه خشکل شده است و هر روز که می گذرد آب این دریاچه بیشتر در معرض خشکی قرار می گیرد.
این نماینده مردم در مجلس نهم، با تاکید بر اینکه ظلمی که نسبت به دریاچه ارومیه اتفاق می افتد فراموش نشدنی است، تصریح کرد: با توجه به جلسه ای که با حضور دکتر لاریجانی و مسئولان مربوطه درخصوص رسیدگی به وضعیت دریاچه ارومیه برگزار شد، برای آن نیز بودجه ای در نظر گرفته شد اما همچنان این مهم تحقق نیافته است.
وی یادآور شد: از آب ۷۵۹۰ میلیون مترمکعب تنها ۳۰۰ میلیون مترمکعب در رودخانه زرینه رود آب مانده است و دشت رحیم خان به دلیل نبود آب بلااستفاده مانده است.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: به واقع باید این درد را به چه کسی گفت؟ بیش از یک سال است که از وزیر نیرو در این خصوص سوال پرسیده شده اما بدون جواب باقی مانده است.

دوشنبه، 24 تیر ماه 1392 برابر با 2013-07-15 ساعت 09:07
خبر بعدی : علت بازگشت پرونده پسر رفسنجانی به دادسرا
خبر قبلی : گمرک رژیم اشک گردشگران خارجی را درآورد


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -