آخوند حکومتی: یک نواب صفوی کم داریم

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: در این دوران یک نواب صفوی کم داریم تا ریشه برخی از روزنامه های اصلاح طلب را از ته بزند و شیشه روزنامه هایی که از خارج حمایت مالی می شوند را بشکند.

حجت الاسلام جعفر شجونی در گفت و گو با “ندای انقلاب” در پاسخ به این سوال که به نظر شما علت هجمه روزنامه های زنجیره ای اصلاحات به عملکرد دولت نهم و دهم چیست با بیان انیکه این هجمه ها همه نشات گرفته از بیکاری است، افزود: دولت احمدی نژاد حداقل ۵ سال خیل خوب کار کرد و ۳ سال باقی مانده اش را هم بد عمل نکرد.

*احمدی نژاد مرد عمل بود

وی با بیان اینکه مگر دولت های سازندگی و اصلاحات چه کردند که احمدی نژاد کمتر از آنها فعالیت کرده باشد، تصریح کرد: احمدی نژاد با یک ابداع تاریخی تمام کابینه اش را به محروم ترین نقطه کشور برد و کار بزرگی همچون مسکن مهر و پرداخت یارانه ها را عملی کرد.

عضو جامعه روحانیت مبارز رفاقت با مشایی و قطع ارتباط با مراجع را از نقاط ضعف دولت دانست و ادامه داد: احمدی نژاد بعضی از دوستان خود را که خلافکار بودند جزو خط قرمزهای خود دانست که البته این مشکلات را دستگاه قضایی و امنیتی باید در آینده به آن رسیدگی کنند نه یکسری روزنامه نویس.

*روحانی یک اصولگراست؛ اصلاح طلبان دروغ می گویند

وی در پاسخ به این سوال که از بعد انتخابات شاهد این هستیم که برخی از چهره های اصلاح طلب برنامه ها و عملکردهای حسن روحانی را به نام اصلاح طلبی تمام می کنند، به نظر شما این افراد به دنبال چه هستند، گفت: اینکه می گویند روحانی اصلاح طلب است یه اشتباه و دروغ بزرگ است.روحانی اصولگرای سنتی و از جامع روحانیت مبارز و خودش هم در لباس روحانیت است.

شجونی تصریح کرد: جبهه اصلاحات به نظام خیانت و حریم ها را شکستند و در مجلس ششم اعتصاب و تحصن کردند و دسته جمعه استعفا دادند.

*اصلاح طلبان وطن فروشند؛ مرگ بر حزب مشارکت و مجمع روحانیون

وی با بیان اینکه تمام اصلاح طلبان رو سیاه و وطن فروشی کردند، افزود: جبهه اصلاحات به دنبال گرفتن امام و رهبری از نظام هستند.این مجمع روحانیون وحزب مشارکت چه گلی سر نظام زدند، خدا مرگشان بدهند.واقعا چوب لای چرخ نظام گذاشتند.

*جای نواب خالیست تا ریشه روزنامه ها را بزند

دبیر جامعه وعاظ تهران برخی از روزنامه های زنجیره ای اصلاحات را بی ریشه دانست و اظهارداشت: در این دوران یک نواب صفوی کم داریم تا ریشه برخی از روزنامه های اصلاح طلب را از ته بزند و شیشه روزنامه هایی که از خارج حمایت مالی می شوند را بشکند. که نبود امثال نواب صفوی ها به خاطر بی صاحب بودن امربه معروف و نهی از منکر است.

*جنایکاران دیروز یادداشت نویسان امروزند

وی در پایان خاطرنشان کرد: بعضی ها در دوران فتنه جنایت ها کردندو الان با نوشتن یاداشت در برخی از روزنامه های زنجیره ای به دنبال گرفتن پست و جایگاه در دولت روحانی هستند.

شنبه، 22 تیر ماه 1392 برابر با 2013-07-13 ساعت 12:07
خبر بعدی : هیچ خبری نیست، رهبری در رأس نظام است
خبر قبلی : پنگ‌خانه اصفهان زیر تیغ شهرداری رفت


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -