دستگیری دو فعال فیسبوکی توسط قاتلان ستار

رئیس پلیس فتا (فضای تولید و تبادل اطلاعات) استان سمنان از دستگیری دو نفر كه در صفحه فیس بوك خود به مسئولان نظام توهین می كردند خبر داد.

به گزارش مهر، سرگرد سید علی میراحمدی سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران در محل نیروی انتظامی استان سمنان با اشاره به دستگیری دو نفر كه در صفحه فیس بوك خود به مسئولان نظام توهین می كردند افزود: ارتقای امنیت فضای مجازی از طریق رصد و پایش مستمر این فضا مهمترین هدف پلیس فتا است.

وی گفت: ماموران پلیس در شبكه اجتماعی فیس بوك به صفحه ای برخوردند كه طراحان آن، تصاویری با محتوای توهین به مسئولان نظام منتشر می كردند.

رئیس پلیس فتای استان سمنان اظهار داشت: شناسایی عاملان این اقدام مجرمانه در دستور كار قرار گرفت و كارشناسان پلیس با عملیات فرا نرم و به كارگیری توان علمی و فنی خود این پرونده را نیز به سرانجام رساندند.

اشراف كامل پلیس بر فضای سایبریمیراحمدی گفت: مشخصات و آدرس گردانندگان این صفحه كه یك مرد ۴۵ ساله و یك زن ۳۵ ساله بودند در استان به دست آمد و در ادامه نیز هماهنگی های لازم قضایی برای دستگیری متهمان انجام شد.

وی افزود: با اجرای عملیات دستگیری در شهرستان های سمنان و مهدیشهر هر دو متهم بازداشت شدند و تحت بازجویی قرار گرفتند كه با شواهد و اسناد غیر قابل انكار پلیس، متهمان به اقدام مجرمانه خود اعتراف كردند و تحویل مراجع قضایی شدند.

رئیس پلیس فتای استان سمنان در خاتمه با توصیه به عموم كاربران در خصوص رعایت قوانین و مقررات و پرهیز از ارتكاب هرگونه جرمی در فضای سایبری تاكید كرد: پلیس بر آنچه در این فضا می گذرد اشراف كامل دارد.

چهارشنبه، 19 تیر ماه 1392 برابر با 2013-07-10 ساعت 03:07
خبر بعدی : چرا آقای بقایی ۸ میلیارد تومان ضرر را نمی‌ پردازد؟
خبر قبلی : امسال منتظر "ربنا"ی استاد شجریان نباشید


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -