بنیاد شهید به جانبازان ۵ هزار میلیارد تومان بدهی دارد

معاون رییس جمهور از نیروگاه های دماوند و زاگرس و شرکت پتروشیمی خلیج فارس به عنوان شرکت هایی یاد کرد که قرار است سهام آن ها بابت بدهی
بنیاد شهید به ایثارگران فروخته شود.

ایلنا: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد: بنیاد شهید پنج هزار میلیارد تومان به خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان بدهکار است که دلیل آن نداشتن بودجه است.

به گزارش ایلنا، "مسعود زریبافان" صبح سه شنبه در برنامه ویژه شبکه خبر که به صورت زنده در حال پخش بود با بیان اینکه بنیاد شهید پنج هزار میلیارد تومان به خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان بدهکار است، گفت: به دلیل در اختیار نداشتن بودجه از سال ۷۲ به بعد بر میزان این بدهی ها افزوده شده و مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم ها نیز در این امر تاثیرگذار بوده است.

معاون رییس جمهور دلیل درخواست مطالبات آزادگان را ناشی از تشدید مشکلات اقتصادی دانست و اظهار داشت: براساس قانون به هر آزاده ای در ازای مدت زمانی که در اسارت بوده، تسهیلاتی تعلق می گیرد که این قانون در اواخر سال ۱۳۹۰ زمانی که بودجه همه دستگاه ها بسته شده بود، به تصویب رسید. با پیگیری های رییس جمهور این مبلغ از محل صرفه جویی و مازاد درآمد نفتی تامین شد و بلافاصله در نوروز سال ۹۱ برای توزیع این پول جلساتی تشکیل دادیم و تصمیم گیری های لازم انجام شد.

سه شنبه، 18 تیر ماه 1392 برابر با 2013-07-09 ساعت 11:07
خبر بعدی : هوا با طعم سرطان؛ پاییز و زمستان مرگبار در راه است
خبر قبلی : گرانی سرسام آور؛ افزایش نگرانی‌ها از کاهش مصرف لبنیات


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -