باند موتلفه: شاخص اعتدال‌گرایی، مقام معظم رهبری است

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: نباید این شاخص به فرد دیگری منتقل شود و انتقال شاخص اعتدال‌گرایی به غیر، اعتدال‌گرایی را دچار اشکال خواهد کرد.

حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی طی گفت و گویی با اشاره به اینکه مفهوم اعتدال به معنی دوری از افراط و تفریط است، گفت:‌ اعتدال‌گرایی نمی‌تواند مفهومی جز قانون‌گرایی و حرکت بر اساس مرّقانون داشته باشد.

وی افزود: انحراف از اصول انقلاب اسلامی خروج از اعتدال‌گرایی است و اعتدال نه تنها عدول از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی نیست، بلکه پافشاری بر ارزش‌های انقلابی است.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در ادامه با اشاره به اینکه اعتدال‌گرایی در تشکیل کابینه یازدهم باید تجلی یابد، خاطرنشان کرد: اعضای کابینه و مشاورین‌شان باید از تمام جریانات سیاسی که در چارچوب نظام هستند، تشکیل شود.

ترقی با بیان اینکه شاخص اعتدال‌گرایی در کشور مقام معظم رهبری است، تاکید کرد: نباید این شاخص به فرد دیگری منتقل شود و انتقال شاخص اعتدال‌گرایی به فرد دیگر اعتدال‌گرایی را دچار اشکال خواهد کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بین دو نقطه یک خط مستقیم بیشتر وجود ندارد و قطعا برای شاخص اعتدال نیز یک محور بیشتر نداریم و آن محور مقام معظم رهبری است.

سه شنبه، 18 تیر ماه 1392 برابر با 2013-07-09 ساعت 11:07
خبر بعدی : ترکیه؛ محاکمه افرادی به اتهام فروش اطلاعات حساس به رژیم
خبر قبلی : وقوع انفجار مهيب در محله حزب الله؛ 53 مجروح


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -