روحانی تعریف خود از واژه اعتدال را ارائه کند

سایت دیگربان: عباس سلیمی‌نمین٬ فعال سیاسی محافظه‌کار می‌گوید حسن روحانی باید با تعریف واژه «اعتدال» جلوی «تفسیرهای آینده» را بگیرد٬ محافظه‌کاران در انتخابات «توفیقی» بدست نیاوردند و جریان «متصل» به هاشمی «قطعا» در انتخابات موفق شد.

وی روز شنبه (هشتم تیرماه) در گفت‌و‌گو با وب‌سایت «خبرآنلاین» افزوده که حسن روحانی و «یاران» نزدیک به وی باید واژه «اعتدال» را تبیین کنند.

سلیمی‌نمین گفته است با تعریف این واژه «تفاوت اعتدال گرایی با مشی جریانات تندروی اصول‌گرا و اصلاح طلب کاملا روشن می‌شود» و «جلوی هرگونه تفسیر و تاویل در آینده» گرفته خواهد شد.

از زمان پیروزی روحانی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری٬ محافظه‌کاران بار‌ها به وی درباره استفاده از نیروهای «تندرو» و افرادی که در حوادث سال ۸۸ «دخیل» بودند٬ هشدار داده‌اند.

مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران در ادامه اظهار کرده است: «اینکه گفته شود چون آقای حسن روحانی عضو جامعه روحانیت مبارز است، بنابراین اصولگرایان رای آوردند، سخن دقیق و پسندیده‌ای نیست.»

به گفته وی «اصول‌گرایان به دلیل خطاهایی که مرتکب شدند خودشان مسبب به ضعف کشاندن خودشان شدند. یعنی برخی خطاهایی که خودشان صورت دادند موجب شد در انتخابات ریاست جمهوری توفیقی به دست نیاورند.»

وی با این حال گفته که «اما جریانی که متصل به آقای هاشمی رفسنجانی است، آن‌ها قطعا توفیقاتی را در این انتخابات کسب کردند.»

سلیمی‌نمین همچنین درباره ادامه حضور محمود احمدی‌نژاد در صحنه سیاسی ایران گفته «در واقع این موضوع به خود احمدی‌نژاد بر می‌گردد که چه حرکت‌هایی را در پیش می‌​گیرد.»

دوشنبه، 10 تیر ماه 1392 برابر با 2013-07-01 ساعت 03:07
خبر بعدی : هنرمندان به نان شب محتاجند و مدیران هنری...
خبر قبلی : خبرسازی فارس برای پسر هاشمی رفسنجانی


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -