قتل عام یک خانواده در مسير آبيک - قزوين

جسد سوخته زن و شوهری در آبيك پيدا شد و معماي جنايي پيچيده‌اي را پيش‌روي پليس قرار داد.

به گزارش ایران، اين در حالي بود كه جسد پسر آنها كه دوره پيش‌دانشــگاهي را مي گذراند نيز در كرج كشف شد و همه اعضاي خانواده با شليك گلوله كشته شده‌اند.

سیدآیت‌اللـه بنی‌هاشمی رئيس دادگستري آبيك اظهار داشت: به تازگی جسد مردی 65 ساله و زنی 45 ساله که زن و شوهر بودند، در اطراف آزادراه شهر آبیک و جاده زیاران کشف شد که به ضرب گلوله کشته و سپس سوزانده شده بودند.

وی افزود: جسد پسر 18 ساله اين زن و شوهر نیز در خارج از حوزه آبیک یعنی در کرج کشف شده که وی هم به ضرب گلوله کشته و سوزانده شده است.رئیس دادگستری شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: با وجود شناسایی اجساد، هنوز علت قتل و حادثه کشف نشده و موضوع در حال پیگیری و تحقیق است.

بنی‌هاشمی افزود: تا زمان مشخص شدن محل جرم، پرونده در آبیک رسیدگی می‌شود و چنانچه مشخص شود محل وقوع جرم در شهرستان دیگری بوده است، پرونده به شهرستان مربوطه ارجاع داده می‌شود.وی یادآور شد: در صورتی که محل وقوع جرم مشخص نشود، تحقیقات در آبیک ادامه می‌یابد و برای صدور حکم به دادگاه کیفری استان قزوین ارجاع داده می‌شود.

این مسئول عنوان کرد: اگر پرونده در صلاحیت حوزه آبیک باشد، حکم صادر می‌شود.بنابه اين گزارش، تحقيقات خبرنگار شوك نشان مي‌دهد پدر اين خانواده كه معلم بازنشسته است رحيم نام دارد و همسرش فريبا بوده كه سوار بر خودرو با پسر شان خانه‌شان در غرب تهران را ترك كرده‌اند.

دوشنبه، 10 تیر ماه 1392 برابر با 2013-07-01 ساعت 02:07
خبر بعدی : افزایش قیمت بنزین مهمترین چالش داخلی دولت جدید
خبر قبلی : واليبال؛ شکست ایران برابر ایتالیا در دیدار دوم


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -