خاتمی: برنده انتخابات اصل انقلاب بود

رییس جمهور سابق حکومت اسلامی گفت: آنکه برنده اصلی انتخابات شد اصل انقلاب بود.

به گزارش خبرآنلاین، خاتمی با بیان اینکه در انتخابات ریاست جمهوری و نتیجه آن مساله ای وجود دارد که باید باز بشود و ان شاء الله در آینده باز خواهم کرد، گفت: ما در برابر یک وضعیتی بودیم که بحمدالله اصلاح طلبان در انتخابات حضور داشتند ولی به نظر می رسید که روند کار بسوئی می رود که بطور طبیعی بدست خود اصلاح طلبان هم اصلاحات و هم اصلاح طلبی شکست بخورد. آنچه در این زمینه انتخاب شد و بسیار هم دشوار بود این بود که ما ترجیح دادیم که گفتمان اصلاح طلبی که در مواضع آقایان عارف و روحانی مطرح شده بود پیروز بشود که بحمدالله چنین شد و این مساله موفقیتی بزرگ بود که به دست آمد.

وی افزود: به هر حال آنچه مردم به آن رای دادند یک سری مطالباتی بود که احساس می کردند از زبان کسانی بیان می شود و آنچه در وجدان جامعه بود اینکه وضع موجود قابل قبول نیست و باید عوض بشود راهکارها هم راهکارهای مدنی و اصلاح طلبانه و نه براندازانه بود.

رییس جمهور سابق با بیان اینکه از یک طرف گفتمان موجود و وضعیت موجود نفی شد از طرف دیگر شیوه های غیر مدنی و روش های براندازانه مورد نفی قرار گرفت، خاطرنشان ساخت: آنکه برنده اصلی شد اصل انقلاب بود و اینکه در درون نظام دلمان می خواهد تحول تغییر و پیشرفت حاصل بشود و اصلاح صورت گیرد.

یکشنبه، 9 تیر ماه 1392، 5:11 صبح برابر با 2013-06-29 ساعت 16:06
خبر بعدی : یک شرکت روسی رژیم ایران را تحریم کرد
خبر قبلی : پایان سیر نزولی قیمت طلا در ایران


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -