آخوند روحانی چهره واقعی خود را نشان می دهد

رسانه های حکومتی: رئیس جمهور منتخب ملت گفت: در خلق حماسه عظیم سیاسی ۲۴ خرداد، دست قدرت، حکمت و رحمت الهی را به خوبی مشاهده می‌کنیم.

حجت‌الاسلام حسن روحانی در همایش افق رسانه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما با اشاره به حضور مردم در عرصه انتخابات به ویژه در یک هفته منتهی به ۲۴ خرداد، اظهار داشت: در خلق این عظمت، همه ما دست قدرت، حکمت و رحمت الهی را به خوبی مشاهده می‌کنیم که دل‌ها را به سمت این شکوه بزرگ تاریخی و حماسه هدایت کرد.

روحانی افزود: عنایات اهل بیت عصمت و طهارت و ولی‌الله الاعظم بخه وبی نمایان و مشهود بود وگرنه کسی نمی‌توانست در عرض یک هفته این موج عظیم و بزرگ را در کشور ایجاد کند. البته رهنمودهای مقام معظم رهبری نیز نقش بی بدیلی ایفا کرد. رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در گشودن راه به روی حماسه انتخابات نقش بی نظیری داشت.

رئیس جمهور منتخب با بیان اینکه این انتخابات تمام شبهات و سئوالات و بگومگوها نه راجع به انتخابات بلکه راجع به مشروعیت نظام را پاسخ داد، خاطر نشان کرد: این انتخابات آب زلالی بود که بر آیینه جمهوری اسلامی که گرد و غباری بر آن فرو نشسته بود، کاملا شفاف و پاکسازی کرد. همه دنیا از نو جمهوری اسلامی و مردمسالاری دینی و دموکراسی واقعی را مشاهده کردند.

روحانی گفت: انقلاب اسلامی جایگاه خاصی برای رای و نظر مردم قائل شد. این امام (ره) بود که پس از 47 روز پس از پیروزی انقلاب مردم را پای صندوق رای دعوت کرد و همه چیز ما محصول جمهوری اسلامی است و این جمهوری اسلامی برآمده از صندوق رای است. امام (ره) این درس را به ما آموخت که انتخاب نظام، انتخاب مسئولان و مسیر اداره کشور از آن مردم است، البته در چارچوب مقررات اسلامی که مردم همواره به این مقررات پایبند هستند.

یکشنبه، 9 تیر ماه 1392، 5:23 صبح برابر با 2013-06-29 ساعت 09:06
خبر بعدی : افزایش قیمت انواع ارز، سکه و طلا در بازار
خبر قبلی : یادداشت سفیر سابق انگلیس در مورد وضعیت رژیم


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -