آخوند احمد خاتمی برای روحانی خط و نشان کشيد

آخوند احمد خاتمی عضو هيأت رئيسه خبرگان برای آخوند حسن روحانی خط و نشان کشيد و گفت: رئيس جمهور منتخب اگر بخواهد افراد تندروی افراطی که در فتنه سال 88 اردوکشی خيابانی را هدايت کردند، وارد کابينه خود کند، مطمئن باشد نقد می شود.

وی افزود: ما با کسی عقد اخوت نبسته ايم. شاخص تنها ولايت است و تمام گروهها و دولتها را با ولايت محک می زنيم. از رییس‌جمهور منتخب تا زمانی که در خط ولایت است حمایت خواهیم کرد.


موضع‌گیری مقابل خامنه‌ای عواقب دارد

سایت دیگربان: احمد خاتمی٬ امام جمعه موقت تهران می‌گوید «ولایت فقیه تنها جریان حاکم بر نظام» است٬ کسانی که در مقابل علی خامنه‌ای موضع‌گیری کنند باید «منتظر عواقب و پیامد» مواضع خود باشند و «فتنه ۸۸ هرگز فراموش شدنی نیست.»

به گزارش خبرگزاری «تسنیم» آقای خاتمی این اظهارات را در مراسم یادواره قربانیان هفتم تیر در صومعه‌سرا بیان کرده است.

وی گفته است: «ولایت فقیه شاخص ملت در نظام جمهوری اسلامی است و هیچ‌کس حتی رئیس جمهور منتخب نیز حق موضع‌گیری در برابر آن را ندارد.»

امام جمعه موقت تهران مدعی شده که «شعار ملت همواره ما همه سرباز توئیم خامنه‌ای، گوش به فرمان توئیم خامنه‌ای است.»

بدنبال پیروزی حسن روحانی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ایران٬ حامیان خامنه‌ای در اظهارات خود به طور مستقیم و غیرمستقیم به وی درباره موضع‌گیری مقابل رهبر جمهوری اسلامی و نیز استفاده از افراد نزدیک به جنبش سبز هشدار می‌دهند.


تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم

احمد خاتمی همچنین روز پنج شنبه در مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر در مصلای خمینی شهر رشت گفت: مشکل استکبار با انقلاب اسلامی انرژی هسته‌ای و بمب اتم نیست.

عضو مجلس خبرگان در ادامه به برد ۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتری موشک‌های جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: اگر آمریکا و اسرائیل بخواهند کوچک‌ترین تعرضی به نظام اسلامی داشته باشند منافع‌شان به خطر خواهد افتاد.

وی افزود: به صراحت عنوان کردیم که تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم و از کسی ترسی نداریم.

آدينه، 7 تیر ماه 1392، 0:50 بعدازظهر برابر با 2013-06-28 ساعت 00:06
خبر بعدی : موضع ما همان موضع دوران احمدی نژاد خواهد بود
خبر قبلی : روسپیگری اینترنتی؛ شارژ می‌گیرم، وب می‌دهم


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -