شبکه وابسته به سپاه تلفن قاچاقچیان را زیرنویس می‌کند

دکه آنلاین: شبکه تلویزیونی جم تی‌‌وی دارد هر شب فیلم‌ها و سریال‌های خارجی را به زبان فارسی پخش می‌کند و تلفن قاچاقچیان در این شبکه زیرنویس می‌شود، قاچاقچیانی که همه جور کالا را قاچاق می‌کنند.

علیرضا داوودنژاد کارگردان قدیمی سینمای ایران به تازگی با نگارش یادداشتی درباره پدیده قاچاق برای روزنامه «اعتماد» قاچاق را در هر نوعش امری مذموم دانسته، از قاچاق مواد مخدر گرفته تا قاچاق فیلم. متن کامل یادداشت داوودنژاد را در ادامه می خوانید:

سنگها بسته و سگها آزاد
نکته این است که انرژی جوان ما که باید صرف ابداع و خلاقیت و ساختن شود، دارد با اعتیاد می‌سوزد. موضوع قاچاق در ایران عجیب و غریب است. از مواد مخدر تا فیلم قاچاق می‌شود. همین الان دارند فیلم‌های ما را می‌دزدند و قاچاق می‌کنند. شبکه تلویزیونی جم تی‌‌وی دارد هر شب فیلم‌ها و سریال‌های خارجی را به زبان فارسی پخش می‌کند و تلفن قاچاقچیان در این شبکه زیرنویس می‌شود، قاچاقچیانی که همه جور کالا را قاچاق می‌کنند.

انگار قاچاق به یک شغل مشروع تبدیل شده است، از کالا گرفته تا فیلم و مواد مخدر، گویا قاچاق یک روش زندگی و کسب و کار است. به نظر نمی‌رسد که قصدی هم برای برخورد جدی با این موضوع وجود داشته باشد. دارند دارایی‌های ما را می‌برند و فیلم‌های ما را می‌دزدند و نمایش می‌دهند و کاری از ما برنمی‌آید. فیلم می‌سازیم درباره گسترش قاچاق و مصرف مواد مخدر در بین جوانان و ما را سرکوب می‌کنند و فیلمی که می‌توانست در منطقه به نمایش عمومی درآید، پرونده‌اش بسته می‌شود.

قاچاق در کشور ما به سادگی انجام می‌شود و قاچاقچیان برای خودشان شبکه تلویزیونی دارند؛ حتما دارند کار فرهنگی می‌کنند! و حتما توانسته‌اند، تولیدکنندگان داخلی را عاجز کنند. گویا قرار است، سنگ‌ها بسته بمانند و سگ‌ها آزاد بگردند.

پنجشنبه، 6 تیر ماه 1392 برابر با 2013-06-27 ساعت 17:06
خبر بعدی : بوشهر؛ اعتراض به نتایج شرکت گاز در نماز جمعه
خبر قبلی : موافقت ضمنی آلمان با ارسال سلاح برای مخالفان اسد


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -