روحانی بايد مراقب جريان فتنه و انحراف باشد

عسگراولاید: كساني كه سال 88 ظلم كردند بايد توبه كنند
روحاني بايد مراقب جريان فتنه و انحراف باشد

دبيرکل جبهه پيروان خط امام و رهبري با بيان اينکه حلقه انحراف و جريان فتنه مي‌خواهند کاري کنند تا کارهاي مهم از جمله بهبود وضع اقتصادي زمين مانده و کارآمدي دولت زير سئوال برود، گفت: آقاي روحاني بايد مواظب دسايس آنها باشد.
حبيب‌الله عسكراولادي در گفتگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس در پاسخ به اين سئوال که نتيجه انتخابات رياست جمهوري و انتخاب آقاي روحاني چقدر مبين ظرفيت بالاي نظام مردم‌سالار ديني و ولايت فقيه در پذيرش تغيير و تحولات اجتماعي و سياسي بود؟گفت: ما امروز در دهه چهارم انقلاب هستيم و اين انتخابات نشان داد که به سلامت از پيچ تند و مهم تاريخي عبور خواهيم کرد.
وي افزود: امروز پايه‌هاي امنيت و اقتدار ملي به‌دليل خلق حماسه سياسي در ايران محکم‌تر شده و نظام مي‌تواند با قدرت با جهانخواران غربي روبه‌رو شود و در واقع، ايران هيچگاه اينقدر مقتدر و توانا در منطقه و جهان ظاهر نشده بود.
البته اين آرامش پديد آمده پس از انتخابات، محصول عمل به قانون، اخلاق و پايبندي به منافع و مصالح ملي بود.وي همچنين در پاسخ به اين سئوال که ما در اين انتخابات شاهد مشارکت 73 درصدي مردم در پاي صندوق‌هاي راي بوديم که يک حد نصاب بالا را در مشارکت ثبت کردند. اين حضور چقدر مي تواند در تحکيم بعد جمهوريت نظام نقش ايفا کند؟ گفت: مردم با هوشمندي در اين انتخابات ظاهر شدند و همه مراحل را به‌خوبي پشت سر گذاشتند. جهان با نتايج اعلام شده، به صحت و سلامت جمهوريت نظام ما اعتراف کرد و مسئولان نظام هم نشان دادند که مثل هميشه حافظ آراء مردم به عنوان يک امر مقدس هستند.
عسكراولادي همچنين در پاسخ به اين سئوال که رهبر معظم انقلاب در بيانات خود از ابتداي امسال با ترسيم فضاي حضور مشارکت حداکثري مردم در انتخابات، فرمودند «حتي کساني که معتقد به نظام نيستند، براي ايران و کشورشان پاي صندوق‌هاي رأي حاضر شوند.» شما اين نقش مقام معظم رهبري در ايجاد مشارکت حداکثري را چطور ارزيابي مي‌کنيد؟ گفت: نقش مقام معظم رهبري در خلق حماسه سياسي که با انتخابات دوره يازدهم رياست جمهوري رقم خورد، بر کسي پوشيده نيست.وي خاطر نشان ساخت: ايشان با رهنمودهاي خود، مسئولين و مردم را براي برگزاري انتخابات يازدهم هدايت و ارشاد فرمودند به گونه‌اي که جمهوريت نظام قوام يابد.وي گفت: اين بيان که حتي کساني که نظام را قبول ندارند اما کشورشان را قبول دارند به پاي صندوق‌هاي رأي بيايند، نشان مي‌دهد همه ايرانيان زير چتر حمايتي رهبري نظام قرار دارند و هر رأي، ارزش خاص خود را دارد و در جمهوريت ما خوانده شده و ارزش‌گذاري مي‌شود.
دبيرکل جبهه پيروان خط امام و رهبري در ادامه در پاسخ به اين پرسش که کارشناسان معتقدند انتخابات 92 پرونده فتنه و ادعاهاي فتنه‌گران 88 را بست و نتيجه اين انتخابات نشان داد که آنها به اشتباه رفتند و در سال 88 به نظام و مردم ظلم کردند. به نظر حضرتعالي اين موضوع چقدر توانست سلامت سازوکار انتخابات در ايران را نشان بدهد؟گفت: شکي نيست کساني که سال 88 به نظام تهمت تقلب در انتخابات زدند (که اين خواست دشمن بود) امروز بايد از مردم و خدا عذرخواهي کنند.وي افزود: يک ميليون نفر از همين مردم در سراسر کشور انتخابات را برگزار مي‌کنند اينها با کسي عقد اخوت ندارند و آخرت خود را به دنياي کسي نمي‌فروشند هرچه در صندوق باشد صادقانه اعلام مي‌کنند.رقبا و طرفداران برخي نامزدها در سال 88 تفاوت 11 ميليون نفري را نپذيرفتند و آن را انکار و وتو کردند اما اصولگرايان تفاوت چند صدهزار نفري را وتو نکردند و صادقانه نتايج انتخابات را نه تنها پذيرفتند، بلکه به فرد پيروز تبريک هم گفتند.وي يادآور شد: حالا شايسته است ما از بداخلاقي‌هاي سال 88 عبور کنيم البته کساني که به نظام و مردم بي اعتنايي بلکه ظلم کردند، بايد توبه کرده و به اصالت و حقانيت نظام اذعان کنند و به دامن پر مهر ولايت برگردند که آغوش رأفت و رحمت ولايت و رهبري هميشه باز بوده و هست.
وي در پاسخ به اين سئوال كه حضرتعالي چه موضوعاتي را در اولويت کاري دولت آينده مي دانيد هرچند عده‌اي معتقدند که اين اولويت بايد گره‌گشايي از مشکلات اقتصادي کشور و بهبود معيشت مردم باشد.گفت: آقاي روحاني فرد باهوشي است و از مطالبات معيشتي مردم هم باخبر است و ان شاءالله انرژي دولت را در اين نقطه متمرکز خواهد کرد.
وي افزود: البته يک جريان انحرافي و فتنه‌گر مي‌خواهد ذهن کارگزاران دولت آينده را به سمتي هدايت کند که کارهاي مهم از جمله بهبود وضع اقتصادي زمين بماند و کارآمدي دولت زير سئوال برود آقاي روحاني بايد مواظب دسايس اين جريان باشد.

پنجشنبه، 6 تیر ماه 1392 برابر با 2013-06-27 ساعت 10:06
خبر بعدی : روحانی در دولت خود از اصلاح‌طلبان تندرو استفاده نمی‌کند
خبر قبلی : اطلاعات آخوندی؛ ۲۰ راه تشویق مردم به خبرچینی


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -