انتخابات و اتم؛ یاوه گويی های آخوند خامنه ای + فیلم

رسانه های حکومتی: رئیس و مسئولان عالی و قضات قوه قضاییه در آستانه سالروز شهادت آیت‌الله بهشتی و 72 تن از یاران انقلاب اسلامی در هفتم تیر سال 1360، صبح امروز (چهارشنبه)، در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار با اشاره به انتخابات 24 خرداد خاطرنشان کردند: آنچه در این انتخابات اتفاق افتاد، 180 درجه مخالف برنامه‌ریزی دشمنان بود.

رهبرانقلاب فرمودند: ما به مردم گفتیم احیانا اگر كسی هست كه با نظام اسلامی، دل صافی ندارد ولی برای آینده و منافع كشور اهمیت قائل است در انتخابات بیاید و این انتحابات نشان داد كسانیكه طرفدار نظام هم نیستند به نظام اعتماد دارند و میدانند جمهوری اسلامی از منافع و عزت كشور دفاع میكند.

ۀیت الله خامنه ای افزودند: در این انتخابات خدا دلهای مردم را هدایت كرد و حقیقتا حماسه شد. ملت ايران كار بزرگ و كارستان انجام داد و در مقابله با دشمنان از خود مهارت نشان داد.

رهبر معظم انقلاب فرمودند: دولت فعلی نقاط قوت فراوانی دارد. چقدر خوب بود وقتی معضل اقتصاد و گرانی را میگفتند، كارها و زحمات را هم بیان میكردند، این انصاف است. درقضیه هسته ای هم، مسئله این است كه چند كشور معدود زیاده خواه نمیخواهند مسئله حل بشود. لج بازی آنها باعث شده كه این موضوع تاكنون حل نشود.


چهارشنبه، 5 تیر ماه 1392 برابر با 2013-06-26 ساعت 13:06
خبر بعدی : فصل شمارش جوجه ها
خبر قبلی : فیلم؛ پیام شناگر زن ایرانی‌: تسلیم حرف زور نمی ‌شم


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -