از ساعتی قبل سیر صعودی در بازار ارز حاکم شده

درحالی که طی روزهای اخیر قیمت طلا و ارز در بازار روند نزولی را سپری می کرد از ساعتی قبل قیمت‌ها در بازار نوسان صعودی را تجربه می کند.

به گزارش تسنیم، در حالی که از روزهای قبل نوسان قیمتی در بازار طلا و ارز موجب کاهش قیمت‌ها در این بخش شده است از ساعتی قبل به دلیل کمبود عرضه در بازار سیر نزولی قیمت‌ها متوقف و سیر صعودی در بازار حاکم شده است.

صبح امروز قیمت دلار برای فروش 3070 تومان و برای خرید 3030 تومان بود اما بنا به گفته حاضران بازار ارز از صبح امروز عرضه نقدی دلار در بازار نسبت به روزهای قبل کاهش یافته و همین امر موجب افزایش قیمت‌ها شده است.

از ساعتی قبل سیر صعودی در بازار ارز حاکم شده و بر همین اساس نرخ فروش دلار در بازار آزاد 3200 تومان و نرخ خرید این ارز 3120 تومان اعلام شده است.

دلال‌های فردوسی می‌گویند: از صبح امروز و همزمان با افزایش قیمت‌ها در بازار مردم دلارهای نقدی را وارد بازار نکردند و همین امر موجب شده تا قیمت‌ها سیر صعودی را طی کند.

یکی از این افراد می گوید: روزهایی که دلار در بازار سیر نزولی را طی می کند و قیمت‌ها پایین می آید مردم ارزهای خود را از منازل خارج کرده و می فروشند اما روزهایی که دلار گران می شود هیچ معامله‌ای در بازار انجام نمی شود.

دلال دیگری در خیابان فردوسی ادامه می دهد: روزی که دلار در بازار ارزان شده بود مردم نه تنها دلار نمی خریدند بلکه به شدت اصرار به فروش دلارهایشان داشتند.

صراف‌های حاضر در فردوسی هم می گویند که امروز نوسان در بازار ارز تشدید شده و همین امر موجب نوسان شدید قیمت انواع ارز در بازار شده است.

نوسانات بازار ارز تأثیر مستقیم در بازار طلا و سکه گذاشته و همین امر موجب شده تا قیمت طلا که صبح امروز زیر 100 هزار تومان بود بار دیگر از این مرز بالاتر برود و با ارزش 101 هزار تومان مورد معامله قرار گیرد.

در این حال اونس جهانی طلا 1286 دلار، هر مثقال طلا 440 هزار تومان، هر گرم طلای 18عیار 101 هزار تومان، هر قطعه سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم یک میلیون و 65 هزار تومان، سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید یک میلیون و 100 هزار تومان، نیم‌سکه بهار آزادی 550 هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 358 هزار تومان و هر قطعه سکه یک‌گرمی 255 هزار تومان، قیمت گذاری شده است.

سه شنبه، 4 تیر ماه 1392، 10:05 بعدازظهر برابر با 2013-06-25 ساعت 18:06
خبر بعدی : دخالتهای رژیم تهران در سوریه؛ عربستان تهدید کرد
خبر قبلی : دلیل افت سرعت اینترنت در ایام انتخابات امنیتی بود


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -