آخوند سپاهی: چرا نظام سران فتنه را محاکمه نمی کند؟

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، با اعلام نتایج یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب فرد منتخب با دیدگاه سیاسی متفاوت از دولت حاضر بسیاری از سیاستمداران که در فتنه 88 حامی سران فتنه بودند هم به صحت انتخابات اقرار نمودند، اینک این سوال پیش می آید که آیا وقت آن نرسیده که اغتشاشگران و فتنه گران به سزای عمل خود برسند؟

حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری در گفتگو با خبرنگار بی باک در این باره گفت: کسانی که در سال 88 بحث تقلب را مطرح کردند مثل عناصر فتنه و اصلاح طلبان خودشان براینکه تقلب نشده علم داشتند و حتی خیلی ها مثل تاج زاده و حجاریان هم اقرار و اعتراف کردند سازوکار انتخابات در جمهوری اسلامی ایران به گونه ای است که امکان تقلب به هیچ عنوان وجود ندارد.

وی در ادامه افزود: بعد از گذشت 4 سال از فتنه و کوبیدن بر طبل تقلب و برچسب زدن به نظام، شاهدیم الان که دیدند روحانی با 260 هزار تفاوت رای که میزان آرا به 51درصد هم نرسید صداقت نظام اثبات می شود چرا که اگر نظام اگر اهل تقلب بود در این دوره شرایط برای بروز راحت تر بود، حالا چگونه است که برخی مدعی شدند اختلاف 11 میلیونی تقلب بوده است؟

ذوالنور تاکید کرد: در سال88 هیچکدام از مدعیان تقلب مدرکی نداشتند، در آن برهه نظام بارها پیشنهاد داد 10 درصد صندوق ها را با انتخاب خود کاندیداها و در مقابل دوربین تلویزیون بازشماری و اگر اختلاف چشمگیری بود کل صندوق ها را بازشماری کنند، یقینا اگر آن ها به تقلب اعتقاد داشتند از این پیشنهاد استقبال می کردند.

وی با اشاره با اینکه بعد از انتخابات جاری برخی از سران اصلاح طلب ادعا دارند انتخابات92 شبهه تقلب را از بین برد و پرونده تقلب را بست، اظهار داشت: این ها همان موقع هم می دانستند نظام بی گناه است اینان بزرگترین ظلم را به نظام روا داشتند یعنی تهمت به تنها نظام دینی در دنیا که بسیاری از مظلومین دنیا به آن دل بسته اند و آن را الگوی خود قرار دادند.

جانشین پیشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به اعتقاد من وقت برخورد با سران فتنه رسیده اما اعتقاد ندارم نظام در این مقطع با سران فتنه برخورد قضایی و فیزیکی داشته باشد، شکی در خیانت آنان نیست اما با وجود این مدارک سران فتنه مردگان سیاسی هستند که هیچ جایگاهی در بین قاطبه مردم ندارند لذا نباید این مردگان را زنده کنیم و سر زبان ها بیندازیم، از مردگان سیاسی حرکتی متصور نیست.

وی با تاکید براینکه برخورد با این مردگان سیاسی دستاویزی است برای عیادی استکبار و ضدانقلاب تا از این خیانتکاران قهرمان سازی کنند، افزود: 3گروه آمریکا و استکبار و کسانی که در فتنه 88 آتش تهیه به سران فتنه رساندند و رسانه هایشان تمام قد از فتنه گران حمایت کرد، کسانی که نسبت به نظام اسلامی غرض و مرض دارند و خواهان نبودن نظام انقلاب اسلامی اند مثل سلطنت طلبان و ضدانقلاب ها، سوم کسانی که غفلت عمیقی دارند که حتی با اقرار نزدیکان سران فتنه باز هم خود را به خواب زده اند این ها هنوز هم از فتنه گران حمایت می کنند.

وی در پاسخ به این سوال که رسانه ها و سران اصلاح طلب بعد از اعلام نتایج به طرق مختلف آزادی زندانیان سیاسی و سران فتنه را خواهانند، آیا با گذشت زمان ذهن جامعه را نسبت به خطای سران فتنه کمرنگ نمی کند، گفت: نظام با تدبیر حکیمانه با این موضوع برخورد می کند، در توبه و آغوش مردم همیشه باز است اما این به این معنی نیست که به جایگاه اجتماعی خود برگردند چرا که این ممکن نیست، جرم سران و حامیان فتنه قابل تبرئه نیست و ذهن مردم جنایتی را که آن ها مرتکب شدند فراموش نمی کند.

ذوالنور با تاکید براینکه اقرار به بی گناهی نظام، اثبات گناهکار بودن سران فتنه است، خاطر نشان کرد: دامن سران فتنه به خون های جوانان بی گناه آغشته است، آن ها موجب شکسته شدن دل مردم و دوستداران نظام شدند این ها چیزی نیست که با یک توبه رفع شود توبه برای کسانی است که نمی دانند و خطا می کنند ولی سران فتنه با آگاهی از ادعای باطل خود بر آن پافشاری می کردند این حقی که از نظام و مردم ضایع شده با یک توبه معمولی برطرف نمی شود .

وی در پایان خطاب به برخی افراد که خواهان تبرئه و تطهیر سران فتنه هستند گفت: توصیه این است که نمک به زخم مردم نپاشید چرا که مردم کسانی را که با نظام زاویه دارند را نمی بخشند.

سه شنبه، 4 تیر ماه 1392، 3:39 بعدازظهر برابر با 2013-06-25 ساعت 12:06
خبر بعدی : چکیده پایان نامه دکترای حسن روحانی
خبر قبلی : جریان احمدی نژاد باید منتظر برخورد قانونی باشد


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -