امام خامنه ای زمینه ساز ظهور امام زمان است

خبرگزاری رسا ـ یکی از علمای شیعه عراق گفت: جمهوری اسلامی ایران به برکت امام خمینی(ره) و رهبری امام خامنه‎ای پیشتاز زمینه سازی برای ظهور است.

آیت الله شیخ محمد مهدی آصفی یکی از علمای شیعه عراق در گفت‎وگو با خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا با تبریک ولادت حضرت مهدی(عج) گفت: ما در حال حاضر در عصر غیبت کبری زندگی می کنیم که بارزترین خصائص این عصر انتظار حقیقی است.

وی با اشاره به معنای انتظارحقیقی خاطرنشان ساخت: هنگامی که شخصی در انتظار آمدن مهمانی است، خود و خانه اش را به نحو احسن مهیای آمدن مهمان می کند؛ بنابراین ما شیعیان که خود را از منتظران حقیقی امام زمان(عج) می‎دانیم باید با تمام توان زمینه ظهور را فراهم سازیم.

آیت الله آصفی پاک سازی زمین از شر ظالمان و مستکبران را یکی از مهمترین اعمال برای مقدمات ظهور دانست و بیان داشت: معنای حقیقی انتظار ایجابی مبارزه با استکبار جهانی و تطهیر زمین از لوث وجود آنان است.

وی یکی دیگر از وظایف مسلمانان در عصر غیب را برافراشتن پرچم توحید و عدالت در سطح جهان بیان کرد و اظهار داشت: شرط جهانی شدن اسلام عمل به دستورات الهی و برپا کردن عدالت است.

این استاد حوزه علمیه، امر به معروف و نهی از منکر را یکی از مهمترین واجبات در عصر غیبت دانست و اظهار داشت: مسلمانان باید به این واجب فراموش شده، جامعه عمل بپوشانند و آن را در صدر امور خود قرار دهند.

آیت الله آصفی گفت: جمهور اسلامی ایران به برکت رهبری امام خمینی (ره) و امام خامنه ای طلیعه دار و پیشتاز فراهم کردن مقدمات ظهور امام عصر (عج) و احیای مهدویت در جهان است.

دوشنبه، 3 تیر ماه 1392 برابر با 2013-06-24 ساعت 12:06
خبر بعدی : ستار بهشتی بر اثر شرایط خاص (شکنجه) فوت ‌کرده
خبر قبلی : ندادن دارو به زندانی سیاسی بیمار در زندان زاهدان


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -