روحانی؛ آمریکا: تغییری ایجاد نشده / وقتی نمانده

وزیر دفاع آمریکا روز جمعه در سخنرانی خود در دانشگاه نبراسکا با اشاره به انتخاب روحانی گفت:" اگر رژیم ایران قطعنامه های شورای امنیت ملل متحد درباره برنامه های هسته ای خودرا اجرا کند، واشنگتن از آن استقبال خواهد کرد.

به گزارش سایت عصر ایران به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس "چاک هاگل" افزود اما در صورت ادامه مسیر کنونی، همه گزینه ها از جمله برخورد نظامی روی میز هستند و آمریکا تغییری در استراتژی خود مبنی بر جلوگیری از تولید سلاح هسته ای در ایران ایجاد نکرده است.


اعمال دور بعدی تحريمهای آمريکا

آسوشيتدپرس به نقل از مقامهای آمريکايی گزارش داد، انتخاب روحانی هيچ تاثيری در اعمال دور بعدی تحريمهای آمريکا که قرار است از اول ژوئيه اجرا شود، نخواهد داشت.

این منبع نوشت، واشنگتن به خوبی مطلع است که در ايران نه رئيس جمهور بلکه ولی فقيه تندرو خامنه ای و آخوندهای حاکم تصميم گيرنده در مورد سياست گذاريهای عالی و همچنين در مورد تصميمات عمده در رابطه با برنامه اتمی و در رابطه با غرب هستند.


زمان در حال تمام شدن است

کليف کوپچان تحليلگر و مدير امور خاورميانه در گروه يورو آسيا گفت، در رابطه با برنامه هسته ای رژيم ايران زمان در حال تمام شدن است.

وی که اظهاراتش توسط خبرگزاری آسوشيتدپرس مخابره شده افزود، در صورت ادامه روند فعلی، سال آينده در مورد استفاده از گزینه نظامی صحبت خواهد شد.


شنبه، 1 تیر ماه 1392، 9:46 صبح برابر با 2013-06-22 ساعت 09:06
خبر بعدی : برای گفتگو با آمریکا نیازمند اجازه رهبر هستیم
خبر قبلی : حضور حزب الله در سوریه؛ سفر مقام لبنانی به تهران


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -