جنگ نرم این بار با ابزار اسباب بازی و لوازم التحریر

عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس ضمن تاکید بر آفات دراز مدت جنگ نرم در تخریب فرهنگ اسلامی و ایرانی کشور، گفت:‌ دستگاه‌های فرهنگی و بازرگانی باید مراقب واردات بی رویه کالاهای مروج فرهنگ غربی باشند.

موسی غضنفرآبادی در گفت ‌وگو با خانه ملت، با تاکید بر آسیب‌های درازمدت جنگ نرم در تخریب فرهنگ اسلامی و ایرانی کشور، توضیح داد: متاسفانه در چند سال اخیر شاهد ورود برخی از اساب‌بازی‌ها و لوازم‌التحریری هستیم که روی آنها تصاویر عروسک باربی یا دیگر شخصیت‌های معرف فرهنگی غربی حک شده است.

نماینده مردم بم، فهرج، ریگان و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی و وزارت صنعت، معدن و تجارت که متولی واردات این نوع کالاها هستند تاکنون هیچ واکنشی در قبال واردات این اجناس به داخل کشور از خود نشان نداده‌اند.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در مجلس نهم، با تاکید بر اینکه امروز باید فکری به حال فرهنگ فردای کشور کرد، ادامه داد: رسوخ این اجناس به کشور در درازمدت صدمه‌های جبران ناپذیری به بدنه فرهنگی کشور وارد می‌کند و از هم اکنون باید فکری برای در امان ماندن ذهن گروه سنی خردسال و نوجوان در برابر این هجمه‌ها کرد.

عضو فراکسیون روحانیون در مجلس نهم، تصریح کرد: شخصیت‌های بزرگ تاریخ اسلام و ایران منبعی غنی برای جایگزینی در برابر شخصیت‌های کاذب فرهنگ لیبرال دموکراسی است، بر این اساس باید افراد جامعه را از دوران کودکی با شخصیت‌های شناخته شده داخلی آشنا کرد.

عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، افزود: نباید به سادگی از کنار چنین موضوعاتی عبور کرد چراکه کشور در چند سال اخیر مورد هجمه بی سابقه‌ای از سوی غرب برای تحت تاثیر قرار دادن اقشار مختلف انجام داده و تنها راه گریز از این حملات رجوع به فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی است.

چهارشنبه، 29 خرداد ماه 1392 برابر با 2013-06-19 ساعت 11:06
خبر بعدی : مديران يک بانک دولتی و دور زدن دستورات
خبر قبلی : پاسداری در هيچ شرايطی تعطيل ‌بردار نيست


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -