اوباما: نسل جوان آينده سازان جهان هستند

رئیس جمهور آمریکا امروز در سخنرانی خود در بلفاست مرکز ایرلند شمالی تاکید کرد نسل جوان آینده سازان جهان هستند.

باراک اوباما که برای شرکت در اجلاس سران گروه هشت به ایرلند شمالی رفته است در سخنرانی خود در بلفاست برای گروهی از جوانان ایرلندی گفت بسیاری از ویژگیهای خوبی که آمریکایی ها دارند از ایرلند شمالی به آمریکا برده اند. این ویژگی ها از جمله پشتکار، ایمان و باوری قوی به تعیین سرنوشت خود است.

بعلاوه این باور که اگر ما سخت تلاش کنیم و مسئولانه عمل کنیم می توانیم به اهدافی بلند بالا برسیم. بنابراین می بینیم که تاریخ آمریکا و مردم ایرلند ارتباط خونی و ایمانی و فرهنگی و بازرگانی با یکدیگر دارد. آینده دو ملت نیز بسیار مرتبط با یکدیگر است. به همین علت است که من امروز به بلفاست آمده ام تا درباره آینده ای صحبت کنم که می توانیم با همکاری یکدیگر بسازیم.

نسل شما، یعنی نسل جوان در عصری قرار دارید که دیوارهای کمتری میان مردم است. شما در عصر ارتباطات و جریان پیوسته اطلاعات زندگی می کنید. شما شاهد دوران سختی در مناطق مختلف جهان هستید. همانطور که به مناطق مختلف جهان سفر می کنم جوانان زیادی را همانند شما می بینم که واقعگرایی روشن بینانه در کنار آرمانگرایی خوشبینانه دارند. نسل شما نسلی است که به جهان اطراف خود آگاه است اما در عین حال تلاش می کند جهان را به سمتی که باید حرکت دهد. نسل جوان به من امید می دهند.


دوشنبه، 27 خرداد ماه 1392 برابر با 2013-06-17 ساعت 13:06
خبر بعدی : وقایع ترکیه؛ انتقاد شدید صدراعظم آلمان از اردوغان
خبر قبلی : برداشت و واریز رای مردم به حساب نظام


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -