آقای روحانی به‌ دنبال ژنرال‌های ولایی باشد نه مطیع

نماینده رفسنجان در مجلس خطاب به رئیس‌جمهور منتخب گفت: آقای روحانی! در انتخاب کارگزاران دولت‌تان به دنبال ژنرال‌های ولایی باشید نه مطیع.

به‌گزارش خبرگزاری فارس، حسین آذین نماینده مردم رفسنجان در در نطق میان‌دستورش در جلسه علنی صبح امروز مجلس به حضور با شکوه ملت سرافراز ایران در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم و چهارمین دوره شوراها اشاره کرد و اظهار داشت: حضور با شکوه ملت با بصیرت ایران اسلامی نماد مردم‌سالاری دینی است و من این حماسه را به امام خامنه‌ای و مردم ایران تبریک می‌گویم.

وی افزود: ملت ایران از این امتحان نیز سربلند بیرون آمد و حماسه دیگری را خلق کرده و به رخ جهانیان کشید و حضور آنان مهر تأیید دیگری بر استقرار نظام اسلامی است.

نماینده مردم رفسنجان در ادامه سخنان خود خطاب به رئیس جمهور منتخب گفت: آقای روحانی! به نوبه خود انتخاب شایسته شما را تبریک عرض و از خداوند بزرگ توفیق جنابعالی برای حفظ آرمان‌های انقلاب را مسألت می‌کنم.

آذین ادامه داد: باید به رئیس جمهور منتخب کمک کرد تا بتواند حماسه اقتصادی را رقم بزند و این حماسه با حمایت از تولید و اقشار کم درآمد امکان‌پذیر است.

وی در ادامه از روحانی خواست در واگذاری مسئولیت‌ها از افراد شایسته و صالح استفاده کند و به شعار شایسته‌سالاری جامه عمل بپوشاند؛ چرا که به گفته وی به‌کارگیری افراد افراطی ظلم به مردم است.

آذین با بیان اینکه "ضربه‌هایی که مردم در مسیر پیشرفت خورده‌اند، به دلیل عدم شایسته‌سالاری بوده است"، اضافه کرد: آقای روحانی! در انتخاب کارگزاران دولت‌تان دنبال ژنرال‌های ولایی باشید نه مطیع و در کشور نیز امروز توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها بسیاری است که می‌تواند در خدمت قرار گیرد.

نماینده مردم رفسنجان در مجلس با تاکید بر اینکه همه امید محرومان و مستضعفان به دولت جدید است، گفت: نباید در دولت آینده به گونه‌ای عمل کنیم که سبب ناامیدی شود.

آذین مشکلات فعلی کشور را فاصله گرفتن از اسلام ناب عنوان و تصریح کرد: باید تلاش کنیم که کارآمدی دین در اداره جامعه دیده شود و امروز نیز باید در کنار حل مشکلات اقتصادی برای آسیب‌های اجتماعی نیز برنامه ریزی کرد.

وی بر همکاری دولت و مجلس و تعامل این دو قوه تاکید کرد و گفت: دولت و مجلس باید در بر طرف کردن انحصارها رفع مشکلات مردم، برخورد با دانه درشت‌های فساد اقتصادی و حمایت از مقاومت و محرومیت به همدیگر کمک کنند.

نماینده مردم رفسنجان در پایان از زحمات دولت محمود احمدی‌نژاد تشکر و از دولت جدید نیز خواست که به استان کرمان به خصوص در انتقال آب شرب، توجه ویژه‌ای داشته باشد.

دوشنبه، 27 خرداد ماه 1392 برابر با 2013-06-17 ساعت 12:06
خبر بعدی : منبع حکومتی: ولایتی جانشین سعید جلیلی می شود
خبر قبلی : نام مستعار آخوند روحانی پیش از انقلاب چه بود؟


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -