دهن کجی احمدی نژاد به انتخابات مهندسی شده رهبر

رکورد تاخیر احمدی نژاد شکست

احمدی نژاد تا ساعات بعد از ظهر برای رای دادن پای صندوق اخذ رای حاضر نشده است. با توجه به این که همواره روسای جمهوری در ساعات نخست پای صندوق اخذ رای حاضر شده و مردم را به رای دادن تشویق می کنند، مشخص نیست تاخیر احمدی نژاد به چه دلیل است.

برخی گزارش های رسیده به ''العرییه.نت'' از ناراحتی احمدی نژاد به دلیل رد صلاحیت چهره نزدیک به او توسط شورای نگهبان و احتمال قهر او حکایت می کند.

اسفندیار رحیم مشایی، رئیس دفتر سابق احمدی تژاد و نزدیک ترین چهره سیاسی به او است که توسط شورای نگهبان رد صلاحیت شده است.

احمدی نژاد در این باره به آیت الله علی خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی ایران نامه نوشته اما به نظر می رسد نتیجه ای از این نامه نگاری حاصل نشده است.

خبرهای رسیده به ''العربیه.نت'' حاکی از آن است که گروهی از مسئولان برای رایزنی با احمدی نژاد و قانع کردن او به رای دادن، نزد او رفته اند.

احمدی نژاد سابقه قهر و خانه نشینی دارد. حدود دو سال پیش پس از آن که آیت الله خامنه ای با برکناری حیدر مصلحی از وزارت اطلاعات مخالفت کرد، احمدی نژاد به مدت ۱۱ روز به خانه رفت و از حضور در محل کار خود امتناع کرده بود.


رکورد تاخیر احمدی نژاد شکست

محمود احمدی‌نژاد دقایقی پیش در مسجد جامع ابوذر یافت آباد حضور یافت و رای خود را به صندوق انداخت . در همین حال سایت نامه نیوز نوشت: احمدی‌نژاد که در انتخابات‌های ریاست‌جمهوری نهم و دهم تقریبا در ساعات اولیه صبح پای صندوق رفته بود و در انتخابات‌های مجلس هشتم و نهم هم پیش از ساعت ۱۴ بعد از ظهر رأی خود را به صندوق انداخته بود، حالا در حالی که ساعت به۱۶ بعد از ظهر نزدیک می‌شود، هنوز در هیچ حوزه اخذ رأیی حاضر نشده است.

آدينه، 24 خرداد ماه 1392 برابر با 2013-06-14 ساعت 14:06
خبر بعدی : حضور نیروهای لباس شخصی در خیابان‌ها بیشتر می‌شود
خبر قبلی : نمایش انتخابات؛ اعزام مراکز سیار رای گیری به محلات


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -