بدستور خامنه ای: رقم سازی برای نمایش انتخابات

مشارکت 80 درصدی در انتخابات رقم می‌خورد

سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت که احتمالا بالای 80 درصد مردم در انتخابات شرکت می‌کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رساني دانا، عبدالرضا مصری با این پیش‌بینی که بیش از 80 درصد مردم در دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراها اسلامی شهر و روستا شرکت می کنند، گفت: رای ساکت یا خاموش برخلاف دوره‌های قبل بیشتر است چون در دوره‌های گذشته هیجانات اجتماعی بالا بود که این دوره جای خود را به تفکرات اجتماعی داده است.

وی افزود: مردم با درس‌هایی که از انتخابات گذشته گرفته‌اند با نوعی جدیدی از تعقل،‌اندیشه و مقایسه وارد موضوع انتخابات شده‌اند به طوری که تبلیغات توام با هیجان و جنجال کم اثر شده و تعقل و اندیشه جایگزین آن شده است.

این عضو فراکسیون اصو‌ل‌گرایان رهروان ولایت با بیان اینکه روز 24 خرداد به مثابه شرکت همه مردم در مذاکرات بین‌المللی است، توضیح داد: مردم با حضورشان در انتخابات انگار در مذاکرات بین‌المللی شرکت کرده‌اند بدان معنا که تاثیر هر رای آنها، به رییس جمهور آینده قدرت بالاتری برای شرکت در معادلات جهانی از طرف نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌دهد.

مصری تاکید کرد: اگر می‌خواهیم وزن جمهوری اسلامی در مذاکرات در تمامی ابعاد بیشتر باشد باید همه در انتخابات شرکت کنیم چون با این کار قدرت و توان بیشتری را به رییس جمهور آینده برای در دست گرفتن سکان هدایت مذاکرات می‌دهیم.

این عضو فراکسیون اصو‌ل‌گرایان رهروان ولایت خاطر نشان کرد: در حال حاضر غرب تلاش می‌کند تا سردی و تردید را در انتخابات القا کند که طبیعتا حضور گسترده مردم در انتخابات باز هم تمامی توهمات آنها را نقش بر آب می‌کند.

وی با بیان اینکه برداشتن موانع سیاسی در کشور باعث حل مشکلات اقتصادی به بهترین نحو می‌شود، گفت: اگر همه در انتخابات شرکت کنیم می‌توانیم بعد از خلق حماسه سیاسی،‌حماسه اقتصادی را رقم زنیم. مردم شریف و موقعیت‌سنج ما می‌توانند به خوبی لزوم شرکت گسترده در انتخابات را درک کنند به همین دلیل مطمئنا در روز جمعه 24خرداد حماسه گسترده خلق می‌شود.

پنجشنبه، 23 خرداد ماه 1392 برابر با 2013-06-13 ساعت 11:06
خبر بعدی : نمایش انتخابات؛ مرز عراق برای سه روز بسته شد
خبر قبلی : عکس؛ استفاده ابزاری از معلولان برای تبلیغات انتخاباتی


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -