غرضی: شعار نه شرقی نه غربی پر زد و رفت

صدا و سیمای رژیم: نامزد انتخابات ریاست جمهوری یازدهم گفت: شعار نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی کلماتی بود که از بین مردم برخاست و به آسمان ها رفت و امام آن را پذیرفت اما بعد از آن سیاست های ما گاهی شرقی و گاهی غربی می شود.
سید محمد غرضی در نشستی با رسانه های داخلی و خارجی با اشاره به برنامه هایش برای تحکیم و توسعه جمهوریت و اسلامیت افزود: انتخاب استانداران توسط مردم یکی از برنامه های مهم من است که به توسعه جمهوریت در نظام می انجامد.
وی گفت: در زمینه توسعه اسلامیت، معتقدم که دولت ها حق ندارند دست در جیب مردم و فقرا کنند.
غرضی انتقادی هم به صدا و سیما داشت و افزود: صدا و سیما در این مدت با من برخورد بدی داشته و این برخورد بد در سابقه صدا و سیما نیز مشاهده شده است.
وی گفت: امیدوارم صحبت هایی که در نشست های خبری و مراسم دیگر انجام می دهم مورد تحریف واقع نشود.
این نامزد انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در مورد پرونده هسته ای ایران افزود: اقداماتی که تاکنون انجام داده ایم تماماً مطابق با قوانین سازمان های جهانی بوده و ما در مورد پرونده هسته ای و انرژی اتمی کشور به همین روشی که از گذشته تا کنون اجرا شده است ادامه خواهیم داد.
غرضی با اشاره به این نکته که بمب اتم برای هیچ کس مفید نیست گفت: اگر بمب اتم برای ملتی مفید بود باید کشورهای شوروی و آمریکا و نیز رژیم اسرائیل را نجات می داد.
وی به شیوه تبلیغاتی خود در انتخابات اشاره کرد و افزود: من اقدامات فراوانی در زمینه توسعه شبکه مخابراتی کشور انجام داده ام و فردی نرم افزاری هستم و معتقدم با استفاده از ظرفیت های این بخش به راحتی می توان هر گونه اقدامی را انجام داد.
غرضی گفت: من در این انتخابات از طریق صدا و سیما، تلفن همراه و همچنین رسانه های موجود در کشور با مردم تعامل کرده ام.
وی افزود: معتقدم تکنولوژی به جمع کردن آراء کمک بسیار زیادی می کند و من برای تبلیغاتم به تبلیغات میدانی و خیابانی اعتقادی ندارم، چرا که معتقدم انتخابات مرکز تصادم نیست بلکه مرکز تعامل است.
این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری درباره برنامه اش درباره تحریم ها گفت: من 73 سال سن دارم و در طول عمرم همواره در تحریم بوده ام.
غرضی افزود: من هرگز آزادی نداشتم زیرا قبل از انقلاب بیش از یک دهه فراری بوده ام و زمانی که در وزارت نفت بودم به نحوی دیگر نفت ما در تحریم بود و به نوعی من در تحریم بودم.
وی گفت: کشور با سالی 40 هزار میلیارد دلار اداره خواهد شد و معتقدم می توانیم به رغم تحریم ها به این میزان درآمد کسب کنیم.
غرضی درباره تحریم بانک مرکزی نیز افزود: آنها می توانستند از طریق بانک مرکزی پول کشورمان را کنترل کنند ولی حالا که این بانک را تحریم کردند این ما هستیم که می توانیم پول کشور را کنترل کنیم.
وی گفت: اگر مردم ایران به من رأی بدهند من به آنها نشان خواهم داد که در این شرایط با کنترل بانک مرکزی و اقتصاد کشور ، تورم را به کمترین رقم ممکن می رسانم چرا که من با اقتصاد این کشور، سازمان های وسیع اجتماعی را بدون دریافت حتی یک ریال از دولت تأسیس و اداره کرده ام.
این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به سؤال یک رسانه خارجی در مورد ادامه فعالیت ایران به رغم تحریم ها گفت: ارتباطات ایران همواره در سطح جهانی محدودیتی از لحاظ جغرافیایی نداشته است و ما در مقطع هزار ساله تاریخ گذشته حرف های بسیاری برای گفتن داشتیم و زبان فارسی در چهار پایتخت بزرگ دنیا زبان رسمی دولت بوده است.
غرضی افزود: زبان فارسی در دولت های عثمانی و صفویه رایج بوده و همچنین در هند و اندونزی زبان دولت های بزرگ بوده است.
وی گفت: زمانی حافظ و سعدی در شیراز شعر می سرودند و این اشعار در چین و سایر نقاط دنیا خوانده می شد.
این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به نقش جمهوری اسلامی ایران در معادلات منطقه ای و جهانی اشاره کرد و افزود: قبل از انقلاب اسلامی تغییر در دولت ها با کودتا اتفاق می افتاد و آنها با کودتا عوض می شدند اما پس از انقلاب اسلامی شاهد هستیم که این ملت ها هستند که برای تغییر دولت هایشان اقدام می کنند و دیگر شاهد کودتاهای آمریکایی نیستیم.
غرضی گفت: ما با اکثر کشورهای دنیا از آسیا گرفته تا آفریقا و آمریکای لاتین ارتباط سیاسی نداریم بلکه ارتباط ما قلبی و اجتماعی است و ما در حال جا انداختن فرهنگ خاصی بین ملت ها هستیم.



سه شنبه، 21 خرداد ماه 1392 برابر با 2013-06-11 ساعت 11:06
خبر بعدی : رشد هشت برابری اقدامات اسلام‌ ستيزانه در لندن
خبر قبلی : رقابت ‌مادر مقتول ‌و همسر قاتل در انتخابات رژیم


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -