حداد عادل: آیا چمران از چگوآرا کمتر است؟

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به سوالی مبنی براینکه دیدگاه شما دررابطه با الگوبرداری از هنرپیشه های خارجی توسط جوانان و رویکرد شما در مقابله با تهاجم فرهنگی چیست گفت: الگوبرداری از هنرمندان و قهرمانان اقتضای سن جوانان بوده و این امر خلاف قانون نیست اما ما باید این امر را مدیریت کنیم که جوانان از افراد نادرست الگوبرداری نکنند و باید الگوهای بومی خودمان را تقویت کنیم مانند فردی به نام شهید مصطفی چمران که تمام سجایای اخلاقی را دارست آیا از چگوآرا کمتر است؟

به گزارش باشگاه خبرنگاران، حداد عادل با تأکید بر اینکه من تمامی مشکلات جوانان را می دانم اظهار داشت: ما باید کاری کنیم که دغدغه ازدواج دختران و پسران جامعه ما حل شود و بنده قول می دهم اگر رئیس جمهور شدم نهضت ازدواج آسان را ایجاد کنم. چراکه اکنون ازدواج و هزینه های ناشی از ازدواج که لازم و ضروری نیست بسیار زیاد شده است.

وی افزود: من در جمع دانشجویان شیراز در رابطه با مسائل و مشکلات جوانان صحبت کردم و از خانمها پرسیدم که آئینه و شمعدان به چه درد می خورد که این خود یک هزینه اضافی بر دوش جوانان است.

وی مهمترین گرفتاری در مسئله ازدواج را مسکن دانست و گفت: بنده طرحی را به نام ازدواج بدون مسکن طراحی کرده ام که پس از ریاست جمهوری به آن عمل خواهم کرد.

دوشنبه، 20 خرداد ماه 1392 برابر با 2013-06-10 ساعت 10:06
خبر بعدی : از همین حالا به حرف آقا گوش نمی دهند
خبر قبلی : بررسی ‌مجدد صلاحیت حسن ‌روحانی ‌تکذیب ‌شد


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -